Oletko lukenut kirjja AARTEITA ETSIMÄSSÄ Oli minun poikikasena. Jänniinpiä kirjoja. Onko kyseistä kirjaa olemessakaan

Se oli kirja Tyttö / Poika veto ihmisuhteille .

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2009 - 19:31

ei nyt ihan tuolla nimellä tuttua ollut, itselläni se huisin jännä kirja oli Aarresaari
(Aarresaari (engl. Treasure Island) on romaani, jonka on kirjoittanut skotlantilainen Robert Louis Stevenson)

Aarteita etsimässäkin kyllä löytyy, mutta mahdoitko tarkoittaa tätäkään ?

Sadun nimi: Aarteita etsimässä
Tekijä: Haavio, Jaakko
Teos/Kokoelma: Iltatarinoita--kolmekymmentä tarinaa lapsenlapselleen Ida Katariinalle
Kuvittanut: Miettinen, Anne
Tunnus: 9516212905

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.12.2009 - 19:34

Ei ole juuri tuo kirja tuttu. Lapsena sain lahjaksi Aarteiden kirja 7 -nimisen teoksen, jossa monenelaisia tarinoita. Kyseessä lienee tuosta numerosta päätelleen joku kirjasarja. Vieläkin on tuo kirja hyllyssäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 20:02

Aarteiden kirja 1, painos vuodelta 1967, WSOY. Sis. teokset:
-Hiiren häntä
-Kanaemo ja hanhenpoikaset
-Kana, joka tahtoi mennä katolle
-Kolme autoa
-Kolme kissanpentua
-Kolme pukkia
-Kotieläinten metsämaja
-Lapset leikkivät äitiä ja lasta
-Mestariräätäli
-Puuhevonen
-Rohkea jänis
-Sammakkojen koulu
-Kissankello

(Aarteiden kirja 2 ja 3 on myös olemassa, ja painettu 1960 luvulla).

En ole lukenut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 23:44

ehkäpä aika kultaa muistot.
eipä ole tuttu jiuuri tuo maintsemasi teos.