Onko sulla sympatiaa ensi viikon pankkialan lakosta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.12.2009 - 20:42

Kyllä minulla on , kaikkin lakkoihin jotka parantavat työläisen palkkaa tai muuten tuottaa parannuksia työelämään. Kyllä työläinen on aina palkkansa ansainnut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 09.12.2009 - 20:43

En tunne mitään sitä lakkoa ajatellen. En ole seurannut sitäkään, että miksi lakkoilevat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.12.2009 - 21:20

Juuri vasta kuulin koko lakosta. No kun ei ihan liki liippaa niin en oikeastaan ajattele siitä mitään. Ei ne lakot aina pelkkää voittoa tuo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 21:59

Mistä ihmeestä ne virkailijat lakkoilevat kysyn vaa: Ensin työnsivät
työnsä kuluttajille kotiin, tietokonet piti silloin hankkia. Laskut pitää
nyt maksaa kotona olaa ihankuin pankkineiti konsanaan ja ihan
ilmaiseksi, sitä vastoi pankki perii kuukausimaksua että maksan
laskunu itse ja teen muutkin pankkitehtävät itse.
-Minusta nähden olkoot lakossa vaikka kuika pitkään, ei se niin
kauheeta Suomelle tee. (Tietysti tietohenkilökunta on asia erikseen,
se ei nyt ilmeisesti kuulu lakon piiriin, näitten puolesta voisin olla
suopea heidän lakkoilulleen, heidän työnsä on tosi vaativaa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 22:03

Tehokas aika,mutta asiakkaiden kiusaamista.Tällaistähän tämä lakkoilu on muillakin sektoreilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 08:08

Nyt olen vähän miukumaukun linjoilla. Lakko sinällään ei vaikuta elämääni, kun netin kautta hoitelen ne vähäiset asiat mitä on. Sympatiaa..hm.?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 18:13

En tunne juuri sympatioita pankin tätejä kohtaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 22:41

Ei, mutta ei yleensä mitään muutakaan lakkoa kohtaan.
Pankkitädit syövät tuolla jakkaran oman peppunsa alta...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 23:09

Kohta ei ole pankkejakaan, eihän niitä tarvise juuri kukaan. Netissä hoitelen pankkiasiani, kaikki mitkä voin. Mutta nyt juuri olisin tarvinnut pankkia rahoitusasioissa, ja hankkeeni viivästyy sen vuoksi kolme päivää. Se on ikävää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 03:01

Lakko? Putosinko kokonaan kärryiltä reissun takia? :P