Tunnetko joskus sympatiaa jotain"napsulaista"kohtaan vaikka et tunne ja voit"sielusi silmillä" nähdä?

ja joskus antipatiaakin?Vaikkei siinä järkeä olekaan?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.12.2009 - 20:17

Sympatiaa, tottakai tunnen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.12.2009 - 20:01

Sympatiaa kyllä, mutta antipatiaa... huh... ei nyt sentään!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 20:12

Tunneihminen kun olen, niin sympatiaa on helppo tuntea, mutta tuo antipatia, EI

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.12.2009 - 20:48

Täällä on monenlaisia tunteiden vastaanottajia. Joitakin kohtaan tunnen sympatiaa, loppuja kohtaan muita erilaisia tuntemuksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 22:30

Sympatiaa kyllä,mutta virtuaalisesti antipatiaa en osaa tuntea;enkä oikein sieluni silmillä voi nähdä,mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.12.2009 - 22:55

Kovin on määrittelemätön tuo tunne täällä. Hyvin vaikea tunte mitään erikoisempia tunteita, kun ei todellakaan näe eikä kuule ihmistä. Eikä voi kaikista tietää, ovatko sitä mitä esittävät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.12.2009 - 00:45

sympatiaa tunnen kyllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 03:29

Syvää kunnioitusta ainakin, miten netissä voi olla fiksuja keskustelijoita?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 16:38

Jotenkin minulla on sellainen tunne, että ne napsulaiset, jotka täällä useimmin ovat "äänessä" esittävät kuitenkin ihan omia ajatuksiaan ja toisiin niistä osaan eläytyäkin. Kyllä minulla jonkinlainen "kuva" on muodostunut näiden vuosien aikana erilaisista nimimerkeistä.

Aivan kuten kirjaa lukiessa mieleeni piirtyvät kyllä roolihahmojen piirteet ja etenkin sitten jos näkee kirjasta tehdyn elokuvan voi pettymys olla todella kova tai sitten toisinpäin näyttelijävalintojen suhteen.

Mutta eikö sanota, että kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, joten jokin merkitys profiilikuvallakin siis on vai...?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 21:12

Aika paljonkin, varsinkin jos jollekin on käynyt jotain ikävää.
Unia en menetä näiden juttujen takia mutta harmittaa joskus ihan aidosti toisen epäonnistuminen, toisaalta ei kai kukaan normaali niistä riemuitse...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 03:16

Kyllä vain ja aika useinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 10:16

kyllä useinkin tunnen symppistä toisia kohtaan....tääl napsussakin myöskin....