voiko suomen myöntämällä muukalais passilla mennä gambia ilmaan viisumia??

Lisätty: 10.12.2009 - 12:48

Juu poliisilta on kysytty ja sieltä ne sano että soita ulkoministeriöön ja taas sieltä sanotaan että soita gambian lähetystöön mutta kun lähin on lontoossa....

Avainsanat: muukalaispassi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.12.2009 - 18:40

En osaa vastata kysymykseen, muuta kuin linkeillä:
Helsingissä ulkomaalaispoliisi Malmilla vastaa ulokomaalaishallinnon lupa-asioista.
www.intermin.fi/poliisi/hels...endocument

Pirkanmaan poliisilaitoksen alueella asuvien ulkomaalaisten kaikki oleskelu-, muukalaispassi- ja matkustusasiakirjahakemukset käsitellään 1.9.2009 alkaen Tampereen pääpoliisiasemalla. Hakemuksia otetaan vastaan pääpoliisiaseman lisäksi myös Ikaalisten, Mänttä-Vilppulan ja Sastamalan poliisiasemilla.
www.poliisi.fi/poliisi/bulle...220058ABB2

Maahanmuuttovirasto
www.migri.fi/netcomm/default.asp

Sisäasiainministeriö Maahanmuutto-osasto käsittelee asiat, jotka koskevat:
muukalaispassia ja pakolaisen matkustusasiakirjaa
www.intermin.fi/intermin/hom...endocument

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.12.2009 - 16:13

Kysymyksesi ja siihen varmasti liittyvät lisäkysymykset taitaisi olla paras selvittää poliisilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 18:32

Matkustajan tai matkanjärjestäjän täytyy tarkistaa viisumin tarve ja vaadittavat matkustusasiakirjat matkakohteena olevan maan lähimmästä edustustosta, josta viisumi myös haetaan.

täällä Gambian tietoa:
www.africa.upenn.edu/Country...ambia.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 08:37

Tuota on parasta kysyä poliisilaitokselta. Muukalaispassi ei ole sama kuin jonkin maan virallinen passi.