Seuraatteko tvn chatteja ja lähetättkö niihin viestejä?

HAETTEKO IKINÄ NIISTÄ SEURAA? viestejä tulee koko jan eikä avarmaan kukaan napsulainen tunnusta? hävettääkökö jos jäit kiinni?

Avainsanat: chatti seuranhaku yksinäisyys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Eme
Vastattu: 08.12.2009 - 09:41

En seuraa enkä viestejä sinne lähettele. Ei oikein minua kiinnostava ohjelma

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.12.2009 - 07:48

Minusta tuollaiset chatit ovat luusereille, jotain vikaa täytyy olla jos ei muuten saa itselleen ystäviä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 08:34

En seuraa enkä viestittele sinne suuntaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 08:37

en seuraa enkä lähetä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 09:13

En seuraile enkä lähettele. Joskus katselen TV:stä noita ns kilpailuita,johon pitäisi soittaa ja vastata johonkin kysymykseen mahdollisimman pian. Ihailen nuorien juontajien sanavalmiutta ja pirteyttä juontaa ja vetää samaa ohjelmaa vaikka puolikin tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 09:23

Minä en meillä seuraa niitä. Tyhmää ja rahat vaan hukkautuu. Joskus kauan, vuosia, vuosia sitten vastasin johonkin lehdessä olevaan ja rahaa siinä vaan meni. Tyhjän saa pyytämättäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 09:57

No ei kyllä todellakaan kiinnosta.
Enkä kyllä rahojani tuhlaisi moiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 10:59

ei ole kiinnijäämisen pelkoa kun en edes katso
ja tuskinpa se on hommaa jonka tunnustaminen olisi hyväksi cv:ssä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.12.2009 - 11:09

Sub-chattiä olen joskus silmäillyt. Siellä typeryys huipentuu. Pitää olla hieman pipi pää heillä jotka siellä rahansa viesteihin törsää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 12:38

Sen verran olen seurannut,että ihan sekopäiden juttuja ja jotkut sillä vielä rahastaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 13:17

En ole katsellut tv-chatteja muutaman nopean vilkaisun jälkeen lainkaan sillä eihän niiden seuraamisessa ole mitään järkeä. Vielä vähemmän järkeä olisi lähetellä niihin viestejä ja haeskella niistä seuraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.12.2009 - 13:32

Täysin turhaa ja älytöntä, se mitä olen kerran vilkaissut subilla. Ei yhtään järkevää juttua ollut näkösällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 17:20

Jos teleivisio on jäänyt päälle, luen vahingossa pari.
Jos aloittajan viestit on sinne suuntaan samanlaista sekoilua, kuin tänne, niin en ihmettele yhtään ellei seuranhakuviesteihin tule vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 19:22

En seuraa, enkä lähettele viestejä mihinkään.