Harmittaisko teitä jos vuodesohvan norm hinta on 299,- ja saatte sen tarjouksessa 199,- Kun olette sen hakeneet, koonneet ja

hyväksi havainneet , seuraavan viikonlopun lehdessä samanlainen vuodesohva on tarjouksessa 99,- ?

Lisätty: 08.12.2009 - 09:18

kyseessä ei ole mikään kestohyödyke vaan poika vähillä rahoillaan osti vuodesohvan jonka tulee kestää ainakin ens kesään asti.Tosin äiti sen maksoi!

Avainsanat: tarjoukset alennusmyynti vuodesohva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 20:14

No kyllä kun ei sitä rahaa kuitenkaan liikaa ole, varsinkin tuollainen tapaus niin olen kyllä vilpittömästi pahoillani. Kerran kävi eräässä liikkeessä niin että myyjä sanoi "tule ostamaan tämä imuri ensi viikolla". Säästin tosin vain 20e mutta arvostin tuota niin paljon että ostin silloin imurin ja sain liikkeestä (ja varsinkin tuosta myyjästä) erittäin positiivisen kuvan.

Kysyjän kommentti

Asiakkaan hyväksi ajattelevat ja toimivat myyjät ovat todella kullan arvoisia!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.12.2009 - 19:03

Harmittaisi kyllä. Olisihan sitä säästänyt satasen, jos olisi älynnyt vielä odottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 19:15

Ei nykyään enää harmita, meillä on noin käynyt aina kun jotakin kalliimpaa on hankittu, yli 30 vuotta, en enää katsele sen jälkeen niistä tavaroista mainoksia jotka on jo kotona, mieheni kyllä katsoo mutta ei enää minulle kerro sitä hinnan eroa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 19:16

rupeaisin vimmatusti etsimään vikaa siitä ostamastani että saisin syyn palauttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 19:45

Hmmm ja sitten tulis taas purkamista ja roudaamista,palautuksen tekemistä ja hyvitystä ja uudelleen ostamista ja hakemista,kuljetusta ja kokoamista.Luultavasti unohtaisin ja kääntäisin sivua,tehty mikä tehty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 19:49

Kyllä harmittaisi ja suunnattomasti, vaikken mainoksien orja olekaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 19:52

Kalusteliikkeistä on tullut suurempia huijareita kuin autojobbareista.Menin Maskusta ostamaan edullista jenkkisänkyä,mutta hintoihin se vaan tuli.Suomisoffassa on menossa parhaillaan joku mainosjuttu jonka loppupäätös tehdään käräjillä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2009 - 20:02

Totta kai harmittaisi, ja olen seurannut että näin käy hyvin usein, että hintaa laskee kerran pari.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 20:10

Ei vielä. Ajattelin tsekkailla kulmasohvaa... ei oo heti-juttu, joten kuulostelen ja tsekkailen mitä haluan ja millä hinnalla.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 20:13

kyllä varmaan vähän ainaskin harmittais.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 22:05

Tottahan tuo keljuttas, mutta tehty mikä tehty. Jos tolle linjalle lähtee ni harmeja riittäis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 00:51

Täysin samanlainen vai täysin sama? Kyseessä lienee huono erä. jos sen hintaa tiputetaan koko ajan. Tarjouksessa olleita tuotteitahan ei saa edes palauttaa tai vaihtaa.
Loppuunmyynnistä olen ostanut alennetulla hinnalla piirongin, mutta muuten meille ei mitään sukupolvia kestämään tarkoitettuja kaluja rahdata tarjouksesta. Laadusta kannattaa maksaa. Meillä on talonpoikaishuonekaluja, nahkasohvat ja loput täyspuuta.
Makunsa kullakin toki

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 00:52

Satasen paskassa olisi varmasti jotain minkä takia voisi pALAUTTAA. KIITTI VV. VINKISTÄ

Lisätty: 08.12.2009 - 00:53

Oho, nenikapslkki päälle. tarkoitin että jos jotakin myydään satasella, se ei voi olla hyvä alkujaankaan.

Lisätty: 08.12.2009 - 00:55

öööö, mitä mä nyt tarkoitin? Se oli jotain tärkeää, mutta meni mielestä. Lisään jos muistuu mieleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.12.2009 - 01:48

no ei nyt ihan hirveästi harmittaisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 08:29

Elämä on riskinottoa! Noin halpoja sohvia en ole tosin koskaan ostanut enkä edes harkinnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 10:02

Kyllä minua harmittaisi, joskus sellaisia sattuu varmaan jokaiselle. mutta kun ei voi tietää koskaan etukäteen et olis jossain vielä halvemmalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 12:25

käy ostamassa toinen sohva niin keskihinta laskee,mitä useamman ostat sitä halvemmaksi tulee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 12:33

Harmittas kyllä!! Oisinhan voinut säästää satasen jos olisin vielä malttanut odottaa. Mutta toisaalta aina ei voi odottaa ja odottaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 03:26

Minullekin on käynyt noin ja todellakin harmitti. Senpä takia en enää katsele mainoksia jo hankkimistani hyödykkeistä. Nyt en aio katsoa yhtäkään joulumainosta vaan menen kauppaan ja ostan mihin rahat riittävät. :)