Ehdittekö,kiinnostaako Lillehammerin kisat?

Katsoin eilen,jatkuu tänään.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2009 - 15:57

Ehditään ja kiinnostaa.

Kysyjän kommentti

Seurataan nyt Davosin kisoja:

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2009 - 10:28

Kyllä täytyy ainakin vähän silmäillä niitäkin. Eilen jäi katsomatta. Alkaa tuo kunto kohentua ja silmät eivät enää vuoda vettä joten jotain vois jo nähdäkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 10:32

hiukan vois kyllä kattoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.12.2009 - 10:47

Sen verran täytyy olla uhreiluhullu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 10:49

jää tänäänkin väliin, on senverran tota menoa ja meininkiä tässäkin päivässä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.12.2009 - 12:27

Katson kisat tottakai, ja välillä vilkuilen golfiakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 12:32

En saanut "pääsylippuani" Kalevi Hämäläistä innostumaan Olympialaisia sinne 1994 katsomaan joten jäi väliin. Hän kuoli hiihtokuninkaan kruunu päässään 2005.
Televisiokisat on korviketta vain. Netistä fis'in livesivuilta on mukava seurata tilanteiden kehittymistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 13:42

Jokos ne taas on Norja saanut?Voi mahoton,eihän siitä ole kuin muutama vuosi,kun ne Lillehammerissa olivat...no.Lycka till,Suomi-tytöt ja pojat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 15:26

Ei enää, nuorempana tuli oltua useampana talvena Salpausselänkisoissa mutta nyt kiinostaa enemmän muut lajit. Televisio oli kyllä auki mutta en katsellut, kuuntelin lähinnä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 15:36

Mitkä ihmeen Lillehammerin kisat??? Hi..hii eli eipä taida kiinnostaa täällä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 03:33

Katson jalkapalloa, muuta urheilua en juurikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.12.2009 - 01:52

En katso, ei kiinnoista siis.