Hyvää huomenta kaikille itsenäisille napsulaisille. Oikein hyvää itsenäisyyspäivää. Mitenkäs se lähtee käyntiin?

Lippu salkoon, kynttilöitä haudoille ja sitten tekemään hyvää ruokaa. Näin meillä ja Vilmakin tuli juuri sisälle. Vietti yönsä ulkona tai siis tuolla lämpöisessä aitassa joka on ihan sille huoneeksi laitettu. Ihaili varmaan kuutamoa ja mietti menneitä reissujaan.

Lisätty: 06.12.2009 - 08:18

Kategoriassa ihan mikä vaan.

Avainsanat: itsenäisyys päivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2009 - 03:36

Muistaakseni itsenäisyyspäivänä heräsimme aikaisin ja kummityttö avasi kalenterin luukun, josta tuli Suomen lipun kuva. Lähdimme aamutoimien jälkeen hotellin ravintolaan aamiaiselle ja toivottelimme uima-altaalla makaavalle suomalaisperheelle hyvää itsenäisyyspäivää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2009 - 08:33

Lippu salkoon.Hyvää ITSENÄISYYSPÄIVÄÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 08:50

Hyvää huomenta sinullekin sekä oikein hyvää itsenäisyyspäivää.Päivä on lähtenyt hyvin käyntiin, ja illalla pitää niitä illan juhlia katsoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 10:31

Kiitos samoin. Ei mitenkään ihmeellisesti. Aion mennä puntille ja sit keilaamaan ja minigolffaamaan kaverin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.12.2009 - 10:47

Huomenta kysyjällekin ja oikein hyvää Itsenäisyyspäivää. Käyntiin on lähtenyt, siivoamalla lattioita. Tiedossa kahdet isot liputusjuhlat tänään: lapsenlapsen synttärit ja sitten ne toiset kuuluisat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 06.12.2009 - 12:26

Hyvää itsenäisyyttä. Samalla tavalla on lähtenyt käyntiin kuin muutkin päivät. Herätys, aamupala, ja siitä pikkuhiljaa eteenpäin päivän muissa askareissa. Kisoja katsellen ja illalla linnan juhlat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 13:02

Nukuttiin myöhään ja katsottiin aamun piirretyt.Aamupala ja pian tekemään pipareita lasten kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 13:34

Hyvin lähti kiitos kysymästä!Nyt porisee maa-artisokkakeitto mukavasti ja vesihauteesta nostelin créme brulee-vuuat eli hyvässä jamassa iltaa"juhlaa" varten.Naapuristosta tulossa pari pellillistä lämppäreitä&iloisia ihmisiä ja ei muuta kuin viintä ja linnan juhlaa,perinteistä IP-viettoa.Mukavaa IP-viettoa kaikille Napsuille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 15:23

Pakkaamalla ja syntymäpäiville lähdöllä.
Jännittävä Muumipeikko ja pyrstötähti dokumenttipohjainen elokuva tuli katsottua myös aamutuimaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 06:47

Joko se meni 7.12 klo 6.50?