Oletteko epäilleet autonkumin tyhjenneen ajaessanne savisella tiellä? Tuntuu aivan kuin jotain olisi vialla.Taas tänään luulin .

Lisätty: 06.12.2009 - 11:00

kyllä ilmanpaineet on reilassa, just tarkistettu. Savitie vaan luistaa niinkuin olis tyhjän päällä.

Avainsanat: savinen tie

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.12.2009 - 19:18

savisella tai heikkatiellä ajaessa joskus tuntuu kuin olisi liukkaalla jäällä.
olenpas joskus liian kovassa vauhdissa joutunut luisuun hiekkatiellä mutkassa,
mutta onneksi selvisin säikähdyksellä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.12.2009 - 19:18

En ole mutta jäisellä tiellä kyllä..Jää on paljon arvaamattoampi kun sitä ei välttämättä edes huomaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.12.2009 - 19:56

Oletkos varma että renkaassa on tarpeeksi ilmaa? Tarkista rengaspaine.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 20:32

Näin minäkin ajattelin...onko renkaissa tarpeeksi ilmaa??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 22:20

vesiliirto se vasta lentoa on
ne kumit taas voivat puhjeta useammallakin tavalla mutta kokemani perusteella se kyllä on senverran koliseva kokemus ettei sitä muuhun sekoita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 15:39

Joskus jos auto puoltaa kovasti, montut ja urat saavat sen vaikutelman. Ilmanpaine on silti ihan ok ja se on kesät talvet edessä ja takana ohjekirjan mukainen 1.93.