Kukas "martoista ja marteista" leipoo tänään?

Nuhastani huolimatta minulla on jo pullat pellillä kohoamassa. Teen luumurahkapullia.

Avainsanat: leipominen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 05.12.2009 - 13:10

ei meilläkään leivota , mut jos tuo ukkokulta vaix lätärei paistais , sit kun lämmitetään tuota hellaa , niin samalla puiden käytöllä tulee pääruoka sekä jälkiruoka ja uuniin uunipuuro ... loistava keksintö on tuo puuhella ...oho meni taas asian vierestä tämäkin vastaus taasen..

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 05.12.2009 - 09:25

Tämä "martti"ei sitä taitoa osaa. Jonkun kuivakakun olen joskus vääntänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 05.12.2009 - 10:29

Ei ole tällä Martalla vielä hoksottimet kohdallaan leipomisen vaativaan tehtävään. Mutta pikku kinkun aion kyllä paistaa. Sen osaan tehdä vähän heikommallakin järjenjuoksulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.12.2009 - 10:35

En leivo, kun ei ole syöjiä. Jäisivät vaan kuleksimaan nurkkiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 12:14

Eilen leivoimme pipareita

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 12:32

Tää Martta ei leivo,vaan valmistaa kait valmiiksi huomista varten jälkiruuat,uunissa vesihauteessa,muutakin etukäteismarttahommaa olis,tässä sitä vaan napsutellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 14:35

Porkkanasämpylöitä ja homejuustopipareita (oma resepti).
Homejuustopiparit kaverin tyttären 1v. syntymäpäiviin vanhemmalle väelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 10:20

Leivoin lauantaina yhden hedelmäkakun ja laitoin sen joulua varten pakastimeen.