Miten moni pitää raittiin viikonlopun??

Minä ainakin pidän..kun ei ole edes mitään pikkujouluja..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 22:13

Uuteen vuoteen ainakin on pippalot pidetty.Tässä on syksyn aikana pullo jos toinenkin mennyt ja sen kummempia vannomatta kenellekään päätin olla tipattomana loppuvuoden.Kerkiihän nuo vähät aivoitussolunsa vielä myöhemminkin tuhoamaan.......

Kysyjän kommentti

Hyvin sanottu..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 22:19

Itse olen suht perus raitis.
Mutta tais toi raittius jo mennä ohi; join hieman olutta ja punaviiniä illallisella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.12.2009 - 22:22

En ota tänään, en ota huomenna, sunnuntaista ei vielä tiedä sanoa mitään. Ehkäpä itsenäisyyden kunniaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 22:23

Kismet,mennyttä raittiutta,punaviini on ei-raitis tuote samoin olut,joten olutta ja mennyttä.Itsellä ei toivoakaan,huomenna illallinen hyvien ystävien kanssa laaturuokailun parissa ja ylihuomenna pitää ottaa Itsenäisyyspäivän kunniaksi soppaa ja viiniä eli läträten menee viikonloppu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 22:24

ei mit mitään ryyppäjäisiä varmasti tule,
epäilen vaan ettei ihan täysraittiudellakaan pääse kehuskelemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.12.2009 - 22:35

Huomiseen on pitkä aika, ei sitä tiedä miten janottaa. Tänään meni vain yksi saunaolut. Tähän mennessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 08:16

Tuli raitis ja sairas viikonloppu. Olen hirveässä nuhassa jossa silmät vuotaa vettä ja nenä on kohta irti niistämisestä. Töihinkään en päässyt. Todella surkea olo. Huomenna yritän väsätä sen itsenäisyyspäivän lounaan ja ehkä pystyn ottamaan lasin sitä tarapacaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 08:36

en ikinä juo

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 19:16

Raitis viikonloppu tulossa. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 05.12.2009 - 23:33

Ei tullu eile otettua,ku piti tänää mennä keilaamaa (liiton mestaruus kisa). Tänään ei ees tee mieli juoda. Kyl tota päätä särkee tarpeeks kovi ilman juomistaki...pitäis varmaan ruveta taas venyttelemään ku on niska-hartia seutu nii jumis et sen takia päätä särkee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 14:17

Kyllä on raitis ja nyt kun on viikko 49 menossa niin taitaa olla 48:s täysin raitis viikonloppu.
Ei tässä nyt oikein kerkiä eikä voikaan ryypätä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 03:20

Aina ja edelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 10:22

Mitähän tuo tarkoittanee, meillä ei "ryypätä"koskaan sillä tapaa mitä suomalaiskansallisesti asialla tarkoitetaan.
Itsenäisyyspäivän aterialla oli kyllä hyvää punaviiniä ruokajuomana, se on meillä tapana viikonlopun aterioilla aina.
Harmillista että ruokajuoman nauttiminen on joidenkin mielestä juopottelua, se istuu syvässä "junttiajattelussa" (enkä nyt tarkoita napsulaisia).

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.12.2009 - 01:59

pikkujoulut oli niin ei oikeen onnannut.