Kumpi on sinulle tärkeämpää, Suomen tulevaisuus vai maailman tulevaisuus ? Ja miksi ?

Avainsanat: tulevaisuus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.12.2009 - 10:14

Sekä että, ei noita kahta voi erottaa toisistaan. Ihan koko maailmasta en kyllä henkilökohtaisesti huolta jaksa kantaa, Euroopan tulevaisuus on lähinnä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 15:24

kyllä maailman tulevaisuus on tärkeämpi,suomen tulevaisuus on riippuvainen muusta maailmasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 17:35

ajattelinpa just samalla tavalla kuin munkki. Suomen tulevaisuus seuraa kyllä koko maailman tilaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 18:21

koko maailman koska olen ajattelutavaltani maailmankansalainen, kaikki ihmiset ovat samanlaisia ja kuka on keksinyt vetää rajoja maailmaan jotta tämä läntti kuuluu teille ja tää meille:D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 18:42

Maailma ei paljon suomalaisia ajattele, joten Suomen jos meitä yleensä tällä pallolla joku haluaa nähdä.
Tosin minulle se on yks ja hailee, ei ole perään huutelijoita.

Lisätty: 04.12.2009 - 22:56

Se koko maailmankaikkeuden tulevaisuus ei ole meidän ihmisten vallassa.
Kun tuo aurinko on kuluttanut energiansa on yks ja hailee mitä täällä tapahtuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.12.2009 - 18:49

Toki maailman tulevaisuus on tärkeää, mutta kotimaa on kotimaa ja siitä on kuitenkin huolissaan ja elämisestään täällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 19:21

Molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 20:12

suomen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 20:25

Olen patriootti, mutta maailamaa (maailamankaikkeutta) ajatellen olemme yksilöinä kaiketikin aika vailla merkitystä. Kuitenkin kaikista pienistä yksityisisä ponnisteluista on osoituksena suuria saavutuksia.
Ihminen on rakentanut mm: pyramideja ja saanut aikaiseksi Karjalanpiirakan. (Kalevalassakin jo löytyy siitä esimakua). Muitkain monumentteja kyllä maailmalta löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.12.2009 - 21:36

Maailmaan tulevaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 05.12.2009 - 10:05

Koko maailman tulevaisuus on tärkeää. Ei me täällä yksin kauaa porskutella, jos muualla alkaa kaikki menemään alasuuntaan. Kaikki vaikuttaa kaikkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 13:53

No ensisijaisesti kiinnostaa suomen työllisyys, luonto ja hyvinvointi, on toki totta että kaikki vaikuttaa kaikkeen mutta oma napa olkoon tässä asiassa lähempänä kuin vaikka amerikkalaisten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 15:45

Kyllä nykypäivänä kannattaa katsoa asioita maailmanlaajuisesti, koska ne koskettavat meitä jatkuvasti yhä enemmän ja enemmän.