Onkos ollut mukava aamu tänään? :)

Minulla on ollut ihan leppoisa. ^^ Sain nukkua myöhään ja hörppiä kahvia niin kauan kuin haluan. Mitäs muuta siihen tarvitaan? ;)

Avainsanat: mukava aamu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.12.2009 - 10:37

Joka aamu nukuttas vaan,että ei jaksas millään nousta ylös sängystä. En tiedä onko uupumus vai masennus iskenyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 04.12.2009 - 10:26

hyi, käytätkö jotain itsensäsaastuttamishuumetta. ja eikö rasita ympäristöä aika kovasti tuoda moista huumetta etelästä tänne kylmään pohjolaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 10:36

On ollut mukava aamu, olen vaan vähän pelaillut koneella ja pyykkiä pessyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 10:42

Lapset lähti aamulla rytinällä kouluun. Nyt saan viettää rauhallista vapaapäivää pari tuntia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 10:59

Just vasta hersin ja kävin suihkussa ja aamukahvin keittoon.Pihalla pikku pakkasta ja eiköhän se tästä uus päivä taas lähde käyntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 10:59

Oli kiva kävellä töihin, kun puut ovat nätisiti kuurassa ja katuvalot valaisevat niitä. Myös jouluvaloja talojen ikkunoissa ja pihoissa on ilo katsella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 12:36

Eipä ollut oikein kiva aamu tänään, kun tulin eilen kipeäksi ja on niin vietävän tukkoinen olo. Kaamea nuha vaivaa ja toinen silmä on melkein muurautunut umpeen. Vettä vuotaa siis silmistä ja nenästä sekä hieman on lämpöä. Jouduin ilmoittamaan työpaikalle, että en voi tulla töihin. Toivottavasti tästä paranee pian ennen kuin nenä irtoo niistämisestä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.12.2009 - 13:28

Ihan mukava aamu on ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 14:10

ihan mukava. lunta satoi ihanasti. mut väsyttää vaan vähän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 14:43

Ihan mukava aamu..kun pirteänä heräsi..hyvin-nukutun yön jälkeen...aamukahvit,lehdenluku ja sitte pieni mukava työkeikka..nyt viikinlopun vietto edessä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 15:06

erittäin mukava aamu on ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 04.12.2009 - 17:35

Heräsin aikaisin, ja oli tosi mukava aamu. Ei mihinkään kiirettä. Sai aamupalan syödä kaikessa rauhassa ja nauttia olostaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 04.12.2009 - 18:38

Pakollisten töiden jälkeen oli ihan mukavan leppoisaa. Sitten alkoikin kaupoissa juoksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 13:39

Suhteelisen samanlaisia kaikki ja rauha on maassa oli sitten pyhä tai arki. Välillä pitää oikein katsoa televisiosta mikä päivä on tänään kun ovat kaikki niin samanlaisia.