Mitä teet yöllä herättyäsi kesken unien ?

Avainsanat: uni herääminen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 17:47

Vähän riippuu siitä onko edessä työpäivä...yritän saada unen päästä uudestaan kiinni, tietyssä tilanteessa kiroilen hiljaa ja joskus nousen keittämään kaakaota. Saatan myös lukea hetken aikaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 03.12.2009 - 15:33

Harvoin herään kesken unien, niin että en heti saa unta perään. ;) Mutta jos niin kävisi niin varmaan haaveilisin ja joisin vettä. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 15:41

Kokemuksesta tiedän että makaan vaan ja odotan että nukahdan uudelleen, jos ei tuntiin ole uni tullut niin nousen ylös ja keitän aamukahvit, minulla kun on tuota aikaa, niin voin päivälläkin nukkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 15:42

Joskus on niin käynyt ja olen keitellyt kahvit ja nauttinut yön hiljaisuudesta.Kesäisin se on ihan kivaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 03.12.2009 - 15:56

Nipistän silmät lujemmin kiinni ja olen ihan hipihiljaa paikallani että uni tulisi uudelleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 16:31

jos on vessahätä menen vessaan. saatan kattoa onko puhelimeen tullut mitään tai joskus käyn koneella

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 18:24

minulle outo ongelma,
kun herään, olen nukkunut tarpeeksi, ja silloin nousen ylös

(jos taas tulee 'väkivaltainen' herätys kesken unien, olen niin torainen että parasta pysyä loitolla)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 18:39

Vien koiran pissalle takapihalle:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 19:35

Yritän nukahtaa mahdollisimman pian uudestaan. Jos uni ei tule, pohdiskelen kaikenlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 19:58

Peitot korviin, ja jatkan unia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 20:48

otan ryypyn

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 20:49

Joskus käyn jotakin syömässä..jos uni ei tule heti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 21:29

käännän kylkeä ja nukun uudestaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 03.12.2009 - 22:03

Odottelen uudestaan unen tuloa. En tee mitään, sillä se on varma keino karkoittaa uni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 22:20

Vast tos ma-ti välisen yön heräsin pariin otteeseen ku alakerran koira haukku.Käänsin kylkeä ja jatkoin unia.Yleensä saan heti unta uudestaa,jos en avaa silmiä kokonaa auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.12.2009 - 22:48

Käännän kylkee

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.12.2009 - 09:46

Aikas harvoin niin käy, mutta jos käy, niin jotain pientä suupalaa. Sitten katson teksti tv uutiset ja vähän aikaa siinä möllötettyäni unta kaaliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 04.12.2009 - 13:30

menen ehkä vessaan tai jatkan uniani

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 00:26

En nouse ylös vaan vaihdan asentoa sillä usein kädet ovat täysin puutuneet, huono verenkierto tai ehkä huono asento. Yleensä nukun ilman katkoksia koko yön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 03:00

Ei sellaista tapahdu. Nukun kuin tukki, kun nukahdan.