Mikähän on Tuutikki100 kissan paino...

...profiilissa kissa näyttää oleen joka päivä kotosalla, on niin
tyytyväisen ja kylläisen näköinen. Itse veikkaisin 8 kg.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 30.11.2009 - 10:51

Päästän teidät piinasta eli uhkea kissaherra (jpoka ei ikävä ole omani, meillä kun ei ole kissaa juuri nyt lainkaan) painaa noin 5 kg tällä hetkellä. On vain hiukan tukevarakenteinen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 29.11.2009 - 22:00

silmämääräisesti arvioide 7 450 g , voipi heittää 100 g suuntaan tai toiseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 22:16

Painaisikohan 8,5 kg kun on niin pulskan näköinen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 29.11.2009 - 23:33

Ainakin sen kahdeksan kiloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 23:45

Mistäs tämä juttu tuli,meinaan Tuutikki100n kissan painon arvaus?No arvataan,tuhdissa kunnossa on,mutta ei tarvi välttämättä painaa tonnia,sanotaan 7,950kgtä...lisäsin hiukan painoa,kun näin kuvan,olikin tukevampi kuin muistin ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 01:03

"Normaali" narttukissa painaa noin 4 kiloa. Arvelisin tämän mirrin painoksi noin 6 kiloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 09:44

Kyllä minunkin mielestä painas jotain 8 kiloa.koska meillä itsellä on myös tuollainen punaruskea kissa ja varmaan painaa 8 kiloa.Ei se mikään vielä ole kauhea paino kissalle.kissa voi olla muutenkin pyöreä olemukseltaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 01.12.2009 - 02:43

no paino selvisi tuosta. Söpö kattimus muuten onkin. :)