Euron juusto? Wau! Tulimme elokuvista ja poikkesimme Mäkkäriin. Mielestäni hyvää roskaruokaa ja maukas välipala. Mitä tykkäätte?

Avainsanat: hampurilainen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2009 - 02:57

Nykypäivänä roskaruualta on vaikea välttyä. Euron juusto on ihan hyvä ruokana, ei huono, jos kiire vaivaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 23:02

on jo aikaa kun viimeksi kävin 'roskisruokailulla' tai edes välipalalla,
mutta sellainen muistikuva on, että ne peruspurilaiset on kuitenkin niin pieniä
ettei aikuinen mies tule kuin vihaiseksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.11.2009 - 23:04

Viimeksi olen syönyt markka-aikana hampurilaisen tai jonkun muun vastaavan. Euron juustosta ei kokemusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 23:15

Euron juusoa en ole minäkään syönyt...mutta joskus kun on tullut elokuvista..en pitänyt käydä..hamppari-kioskin kautta..mutta on ainakin 10v takaperin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 23:59

Harvinainen sattuma mutta itse tein tänään samoin tyttären kanssa. En ole kyseisessä paikassa käynyt hänen olemassaolon aikana kertaakaan, mutta tänään kävimme. Ostin euron juutosämpylän ja pienet ranskalaiset sekä mukin jäävettä. Ranskalaiset ketsupin kera meni tyttärelle ja itse imin tuon sämpylän, ei se euro siitä sämpylästä ole paha hinta mutta tuskin tulee tänä vuonna uudelleen poikettua, parempaa ruokaa samalla hinnalla saa kuitenkin muualta, vaikka pari kiloa porkkanoita.
Tytär painoi aamulla vaa'assa 12.2kg eikä tarkoitus ole todellakaan alkaa opettamaan hänelle rasvaruuan erinomaisuutta - varsinkaan kun sitä ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 00:09

Mainoksen uhreja olette kaikki tyynni,minen ole ravintola kultaisessa kaaressa käynyt kait 29vuoteen.Kerran vietimme ns.naisten leffailtaa,ostimme parvekkeelle ekalle riville paikat ja leffana oli JamesBond versiolla Daniel Graig, mausteena popcornit.Viihdyttävä leffa ja ekat jatkot mäkkärissä,seuraavat jossain stadin viinibaarissa.....Mikäs se aihe oli-ai niin-maukas välipala kerran n.sadassa vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 29.11.2009 - 00:56

Kamalaa sontaa... En tykkää. Säännöllisesti kuitenkin käyn mäkkärissä, kun olen koukussa. :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 01:39

Turkulaiselle ainoa oikea on Hesburger, mutta pakko myöntää, että vaihteen vuoksi käyn kyllä Mäkkärissäkin. Täällä on monta kymmentä Heseä, mutta kaksi Mäkkäriä eivätkä ne ole lähelläkään keskustaa. Olen pieni nainen ja yleensä ateriaan kuuluu kerros ja isot ranskalaiset tai vaihtoehtoisesti El Maco. Limpparia en ota, sillä se kerää inhottavan tuntuisesti limaa kurkkuun :P

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 08:30

Mie kierrän kaukaa roskaruokapaikat ja roskaruuan nykyisin. ei maistu enää, ei sitten millään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 15:19

onhan se ihan hyvää mut liian epäterveellistä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2009 - 20:07

Tykkään itsekin poiketa "mäkkärissä". En vain ymmärrä miksi se on roskaruokaa? Leipää, juustoa, salaattia sekä jauhelihapihvi. Ja pottuja kyytipojaksi. Täyttä ruokaa jota laitamme suuhumme kotona muutenkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 14:45

En käy koskaan roskaruokapaikoissa joten ei tietoa niiden valikoimista.