Oletko syönyt sikainfulenssaan Tamiflu:ta? Tuliko sivuoireita? - ja jos - niin minkälaisia?

Itse olen syönyt ko. lääkettä kohta kuurin loppuun (huomenna viimeiset) niin karmee olo koko ajan että varmaan lääkkeen takiakin olisi voinut olla tämän viikon kotona...
Olo on kuin "mandoliinikrapulassa" vaikka sitä tosin en ole koskaan kokenutkaan.
En usko että minulla oli possulenssu mutta kuulun ilmeisesti jonkun asteen riskiryhmään niin jouduin kuurin ottamaan.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 29.11.2009 - 19:27

Äitini 78v söi kuurin, kun kuume nappasi 39. Hällä alkuoireet ennen lääkettä kuume, pahaolo, jokapaikan kipu, oksetti. Eka tbl:n jälkeen oireet hävisivät. Ei sivuvaikutuksia ja nyt täysin terve. Ei ole sikapiikkiä saanut. Koko juttu yksilöllistä:)

Kysyjän kommentti

Näinhän se on:)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 23:57

Hei,nyt mä näen sen bannerin...mutta ei mitään vakava tapahtunut!!En ole Tamifluta tarvinnut ja toivottavasti en tarvitsekaan,männä viikolla on tullut suoja H1N1-virusta vastaan,uskon pätevän.Otin rokotuksen kolmatta viikkoa sitten,riskiryhmärämäläisenä.