Onko jotkut niin ujoja,että kyselevät anonyymisti?

Avainsanat: minusta se on turhaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 14:44

Siltähän tuo vaikuttaa tai ovat kirjautuunet muutaman kysymyksen tähden. Keskustelen aina puumerkilläni ja mikäli asia on niin arkaluontoinen nii selvittelen muuala kuin Napussa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 14:47

Mistäs sen tietää vaikkapa jollain napsulaisella on niin mustasukkainen
aviopuoliso niin silloin kysyy jotain anonyymisesti kysyjäähän silloin ei tunne kukaan.
Voi vain arvailla jos rupeaa useasti kummia kyselemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 15:01

Kyllä olen kuulut..että nimimerkillä varustautunut..on kysynyt anomyyninä..jonkun kysymyksen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 15:06

Maine on mennyt,ei auta enää kysellä anonyymisti.Saattavat olla murhasukkaisuusdraaman jäseniäkin tai ujouspuuskan alla,ota nyt ihmisistä selvää!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 15:23

luultavasti

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 16:22

ainakin yhden anonyymin kyselijän kohdalta arvaisin asian olevan niin, että hän on nimimerkkinä leimaantunut vastauksissaan senverran rankasti että saadakseen asiallisia vastauksi hänen on parasta kysyä anonyyminä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 20:44

Siltä näyttää.Onnex me ei kaikki olla ujoja anonyymeja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 22:42

Juu - joillakin on krooninen pelko siitä että "tunnistetaan" - aika outo juttu jos joku bongaa viiden miljoonan ihmisen joukosta. Sitten täytyy jo kirjoitta melkoisen henkilökohtaisia juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 01:11

^ Nimimerkin Lettupino tunnistaa kyllä ihan ilman henkilökohtaisia juttujakin. Sen verran paljon on tietoja itsestään antanut, ettei se tunnu ihan turvalliselta enää, mutta eihän asia minulle kuulu.

Koen olevani tarpeeksi anonyymi nimimerkin takana kirjoitellessani. Kaiketi ihmiset kokevat kysymyksensä niin noloiksi. Henkilökohtaisesti en kiinnitä edes huomiota aiheen aloittajan nikkiin tai nikittömyyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.11.2009 - 13:08

Hyvin mahdollista että joillain ujouttakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 29.11.2009 - 19:47

Ehkä niinkin, tai sitten heillä ei ole tarvetta kirjautua sivustolle. Uskoisin myös monen vakkarin kysyvän anonyymisti esim. arkaluontoisia asioita.