onko salilla käyvistä useampi homosexuaali

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 08:33

Kyseleppä heiltä itseltään kun seuraavan kerran käyt!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 28.11.2009 - 02:04

Ei ole. En edes keksi perusteita miksi olisi --

Salilla käyminen on mukava ja palkitseva harrastus, suosittelen jokaiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 03:00

Jossain keskusteluohjelmassa sanottiin joskus, että homoja arvostelevat miehet pelkäävät loppujen lopuksi sitä, että ovat itse homoseksuaaleja ja yrittävät siksi leimata sen pahaksi asiaksi.

Miten ei-homot parantavat lihaskuntoaan? En jaksa uskoa väitteeseesi. Sen verran paljon tunnen polttavia katseita perseessäni salilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 10:19

häh?? miksi olisi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 11:19

eiköhän sieltä löydy suunilleen samassa suhteessa kuin heitä yhteiskunnassamme on ..... kuka kaapissa kuka salissa

(ja tuskinpa sinne salille sitten 'homoilemaan' tullaan vaan ihan kunnonkohotumielessä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.11.2009 - 11:44

Tuskin on, mutta mitä sitten vaikka olisikin. Ei se salia sen kummoisemmaksi muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 12:49

Ei kai sillä asialla ole mitään väliä. Jokainen on sitä mitä on.Pääasia, että on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 13:06

Taas on anonyymi heittäytynyt vallattomaksi;sehän on vain jännää ja hauskaa käydä salilla ja arvuutella kuka tänä päivänä nipistelee pakaroista!Nyt kipin kapin salille,iihanaaa...;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 19:59

Ei, tietääkseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 20:26

Luulisin, et useampi on hetero.Ja mitä väliä?Eiköhän salille mennä kuntoa ylläpitämään tai parantamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 20:48

Salille menee jokainen kuntoa parantamaan...en kyllä tiedä yhtään homosexsuaalia..ainakaan sillä salilla missä käyn...kaikkihan me ollaan vaan ihmisiä...onko sillä väliä minkälainen on...pääasia että huolehtii kunnostaan..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 22:44

No tuskin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 00:37

Ihmisiä he ovat kaikki seksuaalisesta suuntautuneisuudestaan huolimatta. Minusta on turha edes aprikoida tuollaista asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.11.2009 - 13:10

tuskinpa vain