onko napsulaiset tyhmiä, kun kysyy jotain sama vastaus toistetaan useaan kertaan

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 11:33

kun seitsemänkymppinen pappa vastaa kysymykseesi "kyllä", se ei varmasti ole sama vastaus kuin jos viisitoistakesäinen neitokainen vastaa samaan kysymykseen "kyllä"

kysyjän fiksuutta voi epäillä jos hän ei ymmärrä että näissä samalta näyttävissä vastauksissa on eroa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 28.11.2009 - 01:38

Jos se kyssärin luonne on sellainen että siihen voi vastata samalla tavalla. Mutta ainahan voi saman asian sanoa toisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 01:44

Niinpä. Kysymykseen saattaa saada useita MELKEIN samanlaisia vastauksia. Hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 01:56

Voi ollakin ja uudet napsulaiset ei teidä vanhoja kysymymyksiä ja toisaalta aika kuluu ja asiat
muuttuneet,mutta on totta että samaajn kysymykseen vastataan kuten edellinenkin.saattaa johtua että päällekkäisyys on sattumaa ja usea laitaa vastauksensa samaan
aikaa

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 28.11.2009 - 02:06

Toki olemme!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 02:51

Ainoa mahdollinen vastaus on tietenkin se, että kaikki muut paitsi sinä, ovat tyhmiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 08:14

Tyhmiä ollaan,onneksi siitä ei sakoteta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 08:15

Tä, mitä se tyhmyys on?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 10:05

ÖÖÖÖÖÖÖÖ...mitä nää ny oikei tarkootat.......? En tiijä mutta Saksa on paska maa sanoi kaimasikin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 28.11.2009 - 11:41

Näin on, tyhmä olen, mutta viisas kysyjä jättää kysymättä jos ei halua vastauksia kysymykseensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 12:47

Nämä on nyt taas niitä hölön-pölön-juttuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 13:09

Tarkistappas sisälukutaitosi,samanlaisuus on erilaisuutta.Mitäs kysymystä seppor eritoten tarkoittaa,minusta kaikki "toistetaan useaan kertaan".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 15:18

Kyllä vastaan jos kiinostaa kysymys...tuleehan uusia mukaan eiväkä tiedä mitä kaikkea on kyselty..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 18:17

Noh eihän ne uudet napsulaiset pakosta tiiä mitä on kysytty, eikä pakosta moni kauemmin pelannukkaan tiiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 18:39

Jos saan omaan kysymykseeni saman vastauksen monilta napsulaisilta voin olla aina varmempi, että se pitää paikkansa. Ei se minusta osoita tyhmyyttä vaan sitä viisautta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 20:00

Ei napsulaiset tyhmiä ole!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 15:19

olet sangen viisas mies sepporäty .....itse olen juuri tuo tyhmä... muut toivottavasti ei tyhmyys tartu ....varoitusko ois paikallaan ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 19:55

Ei me tyhmiä olla mutta ehkä aina ei ennätä joka päivä käydä napsuilemassa ja ainakaan minä en kovin pitkälle viitsi aiemmin kysyttyjä juttuja tsekata.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 09:36

Eivät ole tyhmiä. Saman voi sanoa monella eri tavalla, eli vivahde-eroa on. Se olisi tyhmää jos saisi olla vain yksi ainoa vastaus.