voisitteko kertoa paikasta kypros, ja suositella paikkoja joissa kannattaaa käydä. olemme menossa elokuussa 4. päivä protarakseen.

hotellimme on nausicaa beach.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Paras vastaus

Vieras
Vastattu: 30.07.2008 - 10:37

kannattaa vuokrata skootteri(moneksi päiväksi) ja ajaa ayia napaan cape grekon kautta. Matkan varrella on rauhallisempia rantoja, hienoja näköaloja, yk:n vartiointi paikka, josta upeat näkymät, kun jaksaa kavuta ylös saakka. waterworldissä(ayia napasta lentokentälle päin) kannattaa ehottomasti käydä. jos haluaa oikein "meno"-rannalle, sellainen löytyy ayia napan keskustasta waterworldiin päin, oliskohan nimi ollut adams beach, siellä on sellainen laguunin omainen pikku saari rannalta katsottuna, jonka rannalle voi kahlata ja vettä on polviin saakka. tuolla on paljon nuorekasta sakkia ja musiikki soi. ayia napan baari/disko-kävelykatu kannattaa ehdottomasti käydä tsekkaamassa ilta/yöaikaan vaikkei itse pääsekkään bilettään(perheellinen). Protaraksessa ei sinäänsä ole mitään erikoista nähtävää, minun mielestäni.
skootterin tai jos ei perheellisenä voi sellaista vuokrata, niin rantabuggyn vuokraaminen on ehdottoman suositeltavaa, auto on tylsä vekotin noilla seuduilla seikkailemiseen. vinkkinä voin sanoa että noiden 50 kuutioiset skootterit kulkevat kaks päällä ainakin 80 kmh, jos ei moottoripyörä korttia löydykkään että voisi ottaa vaikka 125 kuutioisen, jolla mukavampi seikkailla. itse olen pari kertaa ollut protaraksessa ja kerran ayia napassa ja taas menossa ayia napaan 29.9.-6.10.08 .

Lähteet:
www.discoverayianapa.com