Uskotko "Jumalaan"

?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 28.11.2009 - 14:54

Miksen uskoa myöntäisi, moni kieltää uskonsa, mutta sisimmässään kuitenkin uskoo. Viiimeisellä hetkellä kieltäjäkin tahtoo siunauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.11.2009 - 22:42

Kaikki ihmiset uskoo johonkin. Olkoon sitten Jumala, Jahve, Allah, tai mikä tahansa metsän keiju.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 22:42

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.11.2009 - 01:36

Minun uskoni katosi sen myötä kun hän teki pienistä lapsenlapsistani isättömän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 02:49

Uskon johonkin hyvään ja uskon johonkin mukavaan paikkaan tuonpuoleisessa. Siihen se jääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 08:24

Otetaan nyt ensin se ensimmäinen askel.........noo,korkeammat voimat jne.Nyt on Terolla krapula kaamee ja säkkijärven polkka olis tullu halvemmaks.......oo mai kaad näin suomeksi...pilsneriä en ota enää ikinä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 10:32

Uskon yliminään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 11:59

Joskus minulle tulee mieleen että en usko,koska ei apua tule hädän hetkellä ihmisille jotka sitä pyytävä.Ja paljon on tapahtunut sellaista missä olis jumalan apua tarvittu,niin eipä ole apua saanut.Luulen että tämä on vaan joidenkin ihmisten usko jumalaan et auttaa kun jos nyt rukoilen.Ja tätä neuvoo minulle myös oma äitini joka on lestaadiolainen nykyään.Mutta onneksi ei liikaa minulle uskontoa tyrkytä.Luulen että meitä täällä vain kohtalo kuljettaa eteen päin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 12:17

itse kukin nimittelee näitä asioita niinkuin parhaaksi näkee, tärkeintä lienee että pystyy olemaan jonkinlaisessa sovussa niiden juttujen kanssa joita ei pysty ymmärtämään - sitä voi sanoa vaikka Jumalaan uskomiseksi

omalla tavallani minäkin uskon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 22:15

Kyllähän mie uskon.
Miksikö?
Vaikea perustella lyhyesti, syitä voi olla useita
mutta ihailen esim luonnon kauneutta, järjestyksellisyyttä ja toimivuutta.
En voisi uskoa ,että pelkästään räjähtämällä kaikki muodostui.

Ja jos jotain ei näe ,ei se tarkoita etteikö sitä voi olla olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.11.2009 - 13:10

En usko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 11:19

Usko korkeampaan voimaa ja siihen että en ole itse "herra" kaikissa asioissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 19:13

Joskus uskon johonkin käsittämättömään.On se sitten Jumala tai joku muu.Kokemuksia on. Juuri kun olet sinut itsesi kanssa, ja luulet kaiken olevan kunnossa, niin eikös taas tule jotain kamalaa.Tuntuu, kuin joku kulkisi perässä ja laittaisi asiat mieleisekseen. Minulla ei ole siihen osaa eikä arpaa.Tulee pahoja sairauksia tai sitten "onni" kääntyy toisinpäin ja tulee ihmeellisiä voittoja .Siinä sitten räpellät näiden keskellä ja ihmettelet, mitä tämä nyt oikein on?Voimia korkealta, vai mitä?