Harvinaisen lämmin syksy..vai mitä?? Meillä alkoi tertturuusut kukkimaan vielä pihalla..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2009 - 22:00

Sitäpä just. Tosiaan Suppilovahverotkin ovat tulleet pintaan,vaikka oli pieni pakkaskausi pari viikkoa sitten.

Kysyjän kommentti

Kyllä ollut kiva lämmin syksy..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 27.11.2009 - 22:41

Lämmintä on, ja toivottavasti pysyykin pitkään. Minä kun en pidä talvesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 22:41

Näin on ja mä nautin tämmösestä Eurooppalaisesta myöhäissyksystä,kun on lauhkeaa ja kosteaa. Jotain lilaa kukkii penkissä,mutta pitää huomenna valoisaan aikaan tarkastaa ettei tulppaaninsipuleista ala tunkeemaan mitään ylös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 22:43

kyllä mun mielestä on

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 28.11.2009 - 01:32

Samoin täälläkin lämmintä piisaa. Perennat tekevät uusia alkuja ja pensaissa on isoja silmuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 08:29

Tämä keli sopii minullekin oikein hyvin. Uteliaana seuraan alkaako kasvu uudelleen. Pajunkissoja näkyy ainakin saavan joulupöydän koristeeksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 08:30

ÖÖÖ?Olen viheryksikön hortoilija noomi ja nyt ei tetturuusu sano mitään...?Noo,täytyy selvitä näistäkin pikkujouluista....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 19:05

Upeat on kelit vaikka vettä vihmoo mutta aina kun ollaan nollan yläpuolella niin suupielet on ylöspäin. Ikävää vain, että syynä on kasvihuoneilmiö, joka ei itsessään tiedä hyvää - sitten joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 29.11.2009 - 13:11

Kiva tavallaan kun on lämmintä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 29.11.2009 - 21:18

Lämmintä on ja minä tykkään siitä. Kylmä ja lumi eivät ole minulle ollenkaan mieluisia asioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 11:06

Niin on mutta niin oli myös viime syksynä. Kukat kukkivat ja kasvavat, sama ilmiö oli vuosi sitten ainakin täällä etelässä. Meillä oli maalla kasevja jotka eivät kuihtuneet lainkaan koko talvena.
Sopii minulle, lunta en kaipaa enkä kylmää. Viime vuoden marraskuu oli kyllä synkempi kuin nyt loppumassa oleva. Oli enemmän tihkuttavaa sadetta ja tuulista säätä, siitä olen tehnyt allakkaani merkintöjä.
Kantarelleja löytyy kuulemma vieläkin, on vain riski lähteä pimeässä illalla niitä haeskelemaan, saattaa tulla "vaurioita".