Millä mielellä on alkanut päivä?

Minulla ainakin tosi hyvällä milellä...lähden vaativaan työtehtävää..mistä tiedän taas saavani suurta kiitosta..ja tosi hyvää mieltä...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.11.2009 - 08:28

Huomenta liisukka ja kaikki muutkin. Kiva kuula, että sinä olet lähtenyt liikkeelle hyvillä mielin. Se on paras päivän aloitus. Alakuloisena ja surullisena itse lähden kohta liikenteeseen sillä tänään pidän todellakin vapaapäivän. Kaksi edellistä olen puuhannut kotitöiden parissa ihan tiiviisti. Huomenna alkavat taas työt...en muista milloin olisin ollut viikonloppuna vapaalla, mutta eipä tuo ole haitannut. Pääasia, että vapaata on aina reilusti sitten kun on.

Kysyjän kommentti

Kiitos kauniista sanoista Marjaana..kiva että aurino paistaa aina välillä risukasaankin..ja lähtee hyvällä mielellä liikenteeseen..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.11.2009 - 08:18

Kotona mieli oli vielä oikein hyvä. Töissä mieliala laski välittömästi, kun esimies jälleen kerran osoitti taitamattomuutensa hoitaa hommaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 08:54

Kiitos kysymästä, oikein hyvin on sateinen päivä alkanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 10:03

kiitoksia ja oikein hyvää 1 adventtia kaikille napsulaisille ! hyvillä mielin tässä alan ahkeroimaan , lähdemme reissuun tupa-autoplla ja sitä pakkailen sekä ruokia jääkaappiin laittelen... vietämme lemmicaravaanareiden kanssa pikkujoulua ...ja hieman siinä humun lomassa minun vanhenemista ... ei onneksi pyöreitä, mutta vattukermakakulla sitä juhlistetaan , sekä skumpalla että hyvällä kahvilla .... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 10:05

No tässäpä se ihan vaan pienellä väsymyksellä.Ulkona näyttää olevan tummat pilvet taitaapa alkaa vielä vaikka satamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 11:13

Väsynyt mutta onnellinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 11:47

kosteeta oli aamulenkillä, mutta ainakin herätti ja piristi,
jatkosta on odotukset korkealla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 13:18

Hyvillä mielin kävin lenkillä ja tulles nappasin postin,niin päivä oli pilalla...saunalahti muisti yli 80 eken puh.laskulla.Niistä puheluja reilu 10 ja loput palveluviestejä,joita en ole tilannut...kyllä otti päähän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 13:20

Melkein hyvällä mielellä, tosin tuli nukuttua liian pitkään josta pieni äreys johtuu. Huomisaamusta en ehkä vielä tiedä sillä suuroperaatio kyttäys alkaa puolenyön aikaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.11.2009 - 16:40

hyvällä mielellä on alkanut päivä. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 27.11.2009 - 17:20

Loppupuolella alkaa jo päivä olemaan, mutta kivasti on mennyt. Laiskotellen......

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 17:51

Onneksi vastasin vasta nyt. Jos olisin heti aamulla mieltäni purkanut olisi se ollut ikävää luettavaa. Mutta nyt päivä toi mukanaan monia pieniä ilonaiheita joten positiivisesti kohti viikonloppua ja aurinko mielessä sateen läpi puskiessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 27.11.2009 - 18:14

Ankean kolottava oli vielä tuossa vaiheessa kun kyssäriä laitoit. No tämä ilta on aamua viisaampi. Muuten ihan hyvä päivä tästä kehkeytyi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.12.2009 - 20:43

Hyvin alkoi ja meni.