Oletko ollut sukukokouksissa?

Meillä ei ole ollut sukukokouksia, on yritetty äidin puoleisten serkkujen kanssa kokoontua 1-2 kertaa vuodessa, mutta se idea kutistui melko pian.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 26.11.2009 - 20:30

Ei meidän suvussa ole sellaisia pidetty.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 20:11

En ole vaikka äidin puoleta se pidetään joka kesä,mutta eipä ole hänkään. Isän puolelta suku on myös laaja 13 sisarusta,mutta eivät ole kokoontuneet.Pikkuserkkukin on lähisukulainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 20:42

isänpuolelta oli takavuosina useammankin kerran,
mutta sitten ne kuivahti kokoon kun ei enää löytynyt niin innokasta organisaattoria joka olisi jaksanut tuohuta tilaisuuksia kasaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 21:15

Vaimon puolen sukukokouksissa olemme 2krtaa käyneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 21:24

meillä ei nyt varsinaisia sukukokouksia ole pidetty, muutama sellainen tilaisuus tulee lähes joka vuosi johon kokoontuu sukua sitten vähän laajemmaltakin, viimeksi tässä mennäkesällä yhdet yhdistetyt häät & ristiäiset

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 21:25

Kyllä on useami kerta tullut käytyä sukukokouksissa..tosi hauskoja tapahtumia..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 21:36

Suku on hajonnut ympäri maailmaa ja serkkujakaan en ole pariinkymmeneen vuoteen tavannut ja se harmittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 26.11.2009 - 21:39

Yhden kerran olen ollut ex-mieheni suvun sukujuhlissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 01:28

Isoäitini kaikki lapset ja näiden jälkeläiset kerääntyvät viettämään hänen syntymäpäiviään ja nimipäiviään joka vuosi, mutta vain kerran minut on kutsuttu sukukokoukseen, jossa oli isoäitini edesmenneen miehen jotain sukua. Heidän sukunimensä oli suomennettu jossain vaiheessa ja tämä oli ensimmäinen kerta, kun kaukaisimmatkin sukulaiset näkivät toinen toisensa. Olin mukana lähinnä tuon aiemmin mainitun isoäitini tulkkina, sillä hän kuulee huonosti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 08:18

Niihin aikoihin kun tutustuin isääni kävin hänen mukanaan kerran sukukokouksessa. se oli -80 luvulla. sen jälkeen en ole käynyt koska kierrän kaikki isot juhlat mahdollisimman kaukaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 10:09

joo-o kyllä meillä niitä on myöskin riitänyt ... joka vuosi isänpuolelta ja äidin nyt ovat harvemmassa, mut tarkoitus ois niitäkin järjestelä hieman useimmin... itse kun olen siellä häärimässä niin nyt sit lupasin , et skarpaan silläkin rintamalla ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 16:20

En onneksi ole. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 16:33

Olen ollut kerran.Saatiin mielenkiintoista tietoa aikaisemmista ajoista.Yhtään en enää ihmettele, mitä kummallisuuksia saattaa löytyä suvun ihmisistä.Geenejä tarkoitan.On ollut sen verran värikästä porukkaa. Tutkimus taisi päättyä siihen. Nämä tiedot riittivät.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.11.2009 - 16:41

en ole ollut, ei meidän suvussa tuollaista harrasteta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 20:13

Olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 20:30

Meidän suvussa ei pidetä kokouksia.