Omistatko Gore-Tex-vaatteita tai kenkiä,hintavia,mutta käytössä ensiluokkaisia? www.finscoop.fi/Goretex.htm

Avainsanat: goretex-vaatteista tai kengistä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 16:29

Vaelluskenkäni ovat Gore-Tex ja täytyy sanoa, että hyvät on.

Kysyjän kommentti

Kuten samoin,vaelluskengillä on vaellettu jo monta talvea,muita ei tarvitakaan,paitsi joskus mekon kanssa saappaat ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 13:18

Vaatteita kyllä, mutta ei kenkiä, yhdet meni jo ajat sitten rikki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 13:24

Gore-tex kenkiä käytän työssä ja kyllä on hintansa väärti!Kestää monenlaisissa olosuhteissa ja kevyet sekä hyvän tuntuiset jalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 13:34

En minä , mutta mieheni omisti jalkineet , sellaiset keltaiset, ja oli hinnaltaan hyvät ja melkein joka ukolla niitä oli jopa vesikelillä, mieheni on pikkupoika minun rinnallani nauhoja solmimaan ei jalkineita ole hänelle ilman nauhoja, ja minäkin olen rintamukseni yli nähnyt tuotteita , myös ostanut textiileitä joissa on teflon pinnoite, varmaan samaa pintaa. Ja pikkuihmisille olen ostanut Gore-Tex tuotteita , en edes voi arvioida monenko € edestä. Mutta sen tiedän kokemuksesta, jos mamman pöytäliinalle esim. kaakaomuki kaatuu, ei mitään hätää ole, ei lapsen tarvitse hermostua tai surkutella että liina kastui, mamma heittää vaikka " elefantti " rullan ja liina on puhdas ja tankutetaan vaikka taas sen jälkeen Suomen kielioppia, mamma on ainut joka puhuu enää "Turun murteella ".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 14:28

Kyllä omistan ja ovat todella hyvät!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 14:42

Kyllä omistan kahdet kengät ja ulkoiluasun. Pojalleni en muita ulkoiluvarusteita ostakaan. Ovat hintansa väärtejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 17:57

onhan noita ollut jo jonkin aikaa, ei kulumattomia mutta kestäviä, erinomaisia sekä merellä että metsässä, siin jalkineet kuin muutkin rytkyt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 01:29

taitaa olla kolmannet Gore-Tex-töppöset kulutuksessa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.11.2009 - 01:37

Kyllä kunnon lenkkitamineet on koiranomistajalla pakko olla eli gorea on aika paljonkin. Hyvällä hoidolle kestävät pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 28.11.2009 - 22:41

CAT-kengät on ja vettä pitää, samoin R-Collectionin anorakki jossa on niiden joku Aquatx suojakäsittely joka pitää vettä aika hyvin, ei tosin kaatosateessa seisomista tuntia.
Niin ja yhdet vanhat Ruotsin armeijan aidot maastohousut joissa on ollut aikoinaan veden pitäväkäsittely, mutta nyt kyllä tihkuu läpi kuluneimmista kohdista.