Minulla taas murhe pikkuihmisestä, tulee 1v ensi kuussa ja päiväkodissa ollut 2,5 kk. Nyt 4:s korvatulehdus ja rokotus ei aikanaan

tähän possulenssuun estänyt sairastumasta. Ja Jasmin on laihtunut ja kehitys on paikoillaan, hampaita tulee koko ajan uusia, ja on tietysti itkuinen koko ajan, myös yöllä. Minä suosittelin korviin tuubeja , ja häntä viimeksi tutkaillut lääkäri sanoi tutti pois. Tutti on mielestäni turva lapselle jos on kivulloinen, ja hän illalla sitä vasta nukkumiseen haluaa, pitäisikö nyt noudattaa lääkäriä vai mennä lääkäriin hakemaan lähetettä tuubeihin. Itse olen korvia sairastanut 6kk iästä lähtien, n. 40 krt puhkaistu, ahtaat käytävät.

Avainsanat: lapsen korvatulehdukset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 26.11.2009 - 12:22

Se on tuo päiväkoti sellainen paikka missä lapset herkästi sairastuvat. Surullista kun lapsi sairastaa, noin pienet kun eivät vielä osaa kertoa mihin koskee. Mummin pitää vain helpottaakseen pienoikaisen oloa puhaltaa korvaan ja silittää pientä päätä. Lapsi saa lohtua ja sen myötä ei sitten tunnu niin pahalta hänestä. Tutista olen erimieltä. Jos sen liian aikaisin vierottaa saattaa tulla sen peukalonimeminen eteen.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 26.11.2009 - 11:40

minunkin vauvani silloin aikoinaan kärsivät ,kun tuli hampaita oli koevatkin kipiät...toiselta leikattiin kitarisat ja laitettiin tuubit loppui siihen korvakierteet....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 16:28

Aikanaan myös meikäläisen nuorempi poika sairasti useita korvatulehduksia ja sai aina niihin antibioottikuurin.Vihdoin joku lääkäri antoi lähetteen kitarisaleikkaukseen ja siihen loppui tulehdukset.