Kuka on kipeä?

Minä olen kipeä :-<.Tämä on kolmas kerta tässä kuussa,kun olen sairas.Yhden kerran olen sairastanut possunuhan mutta se ei ollut vakava.Nyt on kuumetta 39,6.Ja ketään ei ole kotona paitsi mie :-(.Mitenköhän pärjään tääl yksinään?!?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 11:22

Voi sinua raukkaa koita levätä ja juoda paljon se auttaa koska kuumeessa kuluu nestettä. jos sinulla on flunssa lääkettä niin ota sitä. se lievittää pahaa oloa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 25.11.2009 - 11:04

No voi sinnuu. Muista levätä. Paranemisia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 25.11.2009 - 11:41

Koitahan pysyä sängyssä ja muista juoda paljon. Kyllä sinä siellä pärjäät ihan hyvin. Kuumekin laskee varmasti parin päivän kuluttua ja sitten alatkin jo olemaan taas kunnossa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 11:45

Pikku poloinen,parka,ressukka!Sympatiaa riittää,mutta otahan lungisti,juo paljon(tuulikki jo kertoi miksi)ja lääkitystä jos on.Mihin aikaan kotiväki tulee paikalle?
Varmasti pärjäilet,olethan p y r y.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 13:17

Nyt on oltava varovainen ja varmaan mentava lekuriin jos ei ala helpottaa, olin tassa kans keuhkoputken tulehduksessa, mutta sain siihen penisiliinia ja nyt mennaan taas kovaa, rannalle!
Paranemisia!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.11.2009 - 13:37

Tervehdyin tuossa ihan hetki sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 25.11.2009 - 15:22

Muistele laulua Karhunpoika sairastaa... jos se vähän lohduttaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 15:47

meesny nukkumaan ja jätä se kone rauhaan, ei me täältä lähdetä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 19:23

paranteles nyt tää kunnolla ennekuin lähdet liikenteeseen, muuten on se neljäs kerta pian edessä ja ne jutut tuppaavat muuttumaan aina vaan hankalammiksi kun uusii useasti

(mulla on hyvää tuuria, en ole vielä edes aivastanut tänä syksynä)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 21:18

Kyllä tässä on ollut flunssa päällä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 21:40

en onnneksi enää.. olin eilen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 03:51

Pikaista paranemista! Muista juoda vaikka mehua. Kuumeessa pitää aina muistaa juoda.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 20:14

Sairas rakkaudesta..