milloin 2010 vuoden raketti netti sivut aukeavat?

Lisätty: 24.11.2009 - 22:54

niin kyllähän sitä perus tietoa löytyy mutta kun nyt etsitään TÄMÄN VUODEN rakettisivujen aukaisu päivää noi on vanhoja ja kaikkia ei ehkä myydä tänä vuonna piste

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 22:36

perustiedothan löytyy jo nyt linkistä

www.ilotulite.net/index.php?...ic=11581.0

Lisätty: 24.11.2009 - 23:24

Tässäpä olisi lista tämän vuoden ilotulitteista.Kommentoikaa vapaasti voisikko jotain vaihtaa tai lisätä
RAKETTILISTA 2009-2010

minusta tämän on juuri tämän vuodenvaihteen lista (kaksoispiste)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 23:53

Mulla ei ole aavistustakaan, mistä nettisivuista sä puhut, mutta ilotulitteiden myynti on sallittua 27.12.–31.12. joka ikinen vuosi.

Allekirjoittanut omistaa paukkuaran koiran ja on joka saamarin vuosi huippuvittuuntunut, kun kaikenmaailman teinit paukuttelee jo viikkoja ennen sallittua päivämäärää (, joka on siis vain ja ainoastaan uudenvuodenaatto.).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 07:01

Pamautusaika lyhenee entisestään ja hyvä niin.
Tyydy sinäkin hapa vain yhteen papattiin ja posauta se harkitusti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 08:35

Lapsena ei päässyt tuollaista valikoimaa näkemään edes kaupungin ilotulituksessa.
Toisinaan jouduttiin tyytymään omatekoisiin paukkuihin. Otettiin mitä oli ja lisättiin "mausteita", rautanauloja, kiväärin paatruunoita, bensaa jne. dynamiitin, TNT:n tai mitä kasaan saatiin, joukkoon.
Useimmiten tulos oli ei niin näyttävä, mutta äänekäs.

Ennenvanhaan ongelmajätteet hoitivat lapset pois nurkista kuleksimasta.

Nykyään en suosittele tekemään samoin. Nykyään voi marssia poliisiasemalle ja kertoa, että "MInulla on pommi".
Tässä kohdin kannattaa miettiä kielioppia, miten ilmoituksen tekee.

Tässä olisi ollut kunnon paukkuja, mutta myöhästyit pari päivää. www.huutokaupat.com/fi/v/1675

Näistä löytynee ainakin jotain? www.02.fi/tuotteet-ja-palvel...2-22092008