Oletteko huomanneet minä osaan ottaa kuvia sillä uudella kännykällä ? uusi näyttökuva, en taida ihan tyhmä ollakaan...

Lisätty: 24.11.2009 - 17:25

Tämä on minulla onnistumisen riemua.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 18:56

siitähän se kun uskaltaa/viitsii yrittää, onnittelut sinulle ja kuvahan on hyvä

Kysyjän kommentti

Minä nyt kaksin taiston vuoksi pojoja sinulle annan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 17:28

no sanoinhan jo, onnittelut ja siitä sitten vaan eteenpäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 17:58

Kukas se on maaritia tyhmäksi sanonut, hyvä juttu jatka vaan tuota valokuvaus-
harrastusta voi olla että sinusta tuleen vielä mestari kuvaaja. Valokuvaus
on hyvin herkkä harrastus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 18:36

Hieno homma Maarit3,kivoja kuvia onkin ollut;ilmeisesti sarja jatkuu...Miten liität ne Napsuun,oliko piuhat mukana?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 18:48

Onpa hieno kuva:) Onnea vaan "uudelle harrastuksellesi" :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2009 - 20:28

Noin sitä pitää. Ja sitten vielä väitetään ettei ikääntyneemmät ihmiset opi uutta! Sinä osoitit sen väitteen vääräksi. Onnea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 20:55

Onnea vaan :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 23:28

Hyvä juttu. Olen vähän samoilla jäljillä PateT:n kanssa. Opettelehan vielä siirtelemään niitä kuvia sieltä puhelimesta sekä käyttämään jotain kuvisohjelmaa. Jos sulla on hyvä tulostin niin sithän sitä jo voidaan pitää pienenä "hurahtamisena". Mun lapseni aina viskaa mulle kuvia sähköpostiin jotka haluavat paperille. Tulee välillä palautetta, että eikö postisi toimi? Parhaimmillaan kului kaks värilajitelmaa parissa viikossa ja kaikki valokuvapaperi oli loppunut. Kirjotinkin joulupukille että tois värit ja uutta tuoretta valokuvapaperia. Että silleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 06:39

Upea kaappikello kuvassa. Jos tarvitset apua täältä löytyy aina viisaita ihmisiä jotka osaavat neuvoa kuvien siirtämistä puhelimelta kuviksille. Tosin joulupukki osaa varmaa auttaa ihan yhtä paljon.