Onko teilläkin pimeetä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 16:29

Just niin kuin pers.. vai mikä reikä se olikaan siinä sanonnassa. Senverran kuitenkin että varkaatkin ovat jo lähteneet puuhastelemaan. Vietiin työvalaisin, sellanen omalla jalalla varustettu halogeeni. Tulis vaan äkkiä lunta niin jäis niistäkin vähän jälkiä mitä jahdata.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 15:49

Sisällä palaa valot, mutta ulkona alkaa olla jo pimeä. Täytyypä sytyttää ulkovalot. Tosin on kuulema kesä tulossa...sanoi yksi mummukka töissä, kun katseli ulos ikkunasta vesisadetta. Sanoin, että joulua kohti kyllä mennään ja mummukka hymyili aika vinosti...että "puhu mitä puhut, kun ei ole enää luntakaan".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.11.2009 - 15:55

Pimeätä on, mutta tähän aikaan vuodesta taitaa olla ihan ok.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 15:59

Kyllä on tosi pimeätä, tämä on kurjinta vuodenaikaa juuri tuon pimeyden vuoksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 16:03

Peesaan Maarit3,tosiaan marras-sää ja säkkipimeetä;nyt just tekis mieli ottaa päikkärit,reipas fillarilenkki ja tunnin salsat siinä välillä ja nyt kupu täynnä,olis kiva käpristyä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 16:10

Kyllä on tosi pimeetä vaikka kello vasta 16.08 ei yhtään uskois että oli kelllo vasta vähän yli neljä.Inhoan tätä aikaa just kun on pimeää ja kolkon näköistä ulkona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 16:13

On pimeetä ja rapaista, käväisin äsken kaupassa kävellen, ei ole oikeen
hyvät ilmat edes kävellä näillä sorateillä. Sais tulla lunta ja pakkasta nopeasti
ettei aina kuraantuisi kengät kävellessä lenkillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 16:16

meillä on sähkövalo ja juuri pistin maksuun fortumin johtajille optiorahaa, että voivat pröystäillä verokalenterissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 16:25

On yhtä pimeetä kuin keskiyöllä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 17:22

Ei. Meillä on sentään vielä valot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 18:46

Tosi pimeetä ja märkä maantiekin imee kaikki autonvalot niin että tosi varovasti saa ajella. Heijastimet käyttöön kiltisti kaikille tumma-asuisille. Ja valohoitoa kaikille aamulla käpyyn jos sellaisen valaisimen omistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 19:16

kaupungissa ei ole koskaan pimeetä, mutta jos vähän pidemmälle puiston puolelle poikkeat, niin tosipimeetä näin lumettomaan aikaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 19:35

Onneksi on nuo sähkövalot ja sen lisäksi kynttilöitä niin sisällä kuin ulkonakin. Kotikatumme uusien ledvalojen valaistusteho on vaan heikompi kuin vanhojen valaisimien oli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 20:05

no tää pimeys on vaan sellainen tilapäinen häiriö, korjaantuu itsestään, kärsivällisyytä

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 24.11.2009 - 20:24

Hämärää oli jo tuohon aikaan, nyt on pimeää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 21:00

Juu, olen pimeä ihminen.
Enkä tästä muuksi muutu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 23:21

On todella pimeää, päivätkin ovat harmaita. :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 06:22

Ollaan varmaan aikalailla samalla leveysasteella ja pimeys saa vallan jo kello 15 paikkeilla. Tosin usein tuntuu kyllä siltä että täällä on pimeätä 24h/vrk.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 07:27

on tosi pimeetä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 09:14

Eihän toki, sähkölasku on maksettu ja valot palavat. Ei myöskään henkistä pimeyttä ole ilmassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.11.2009 - 13:42

on, jatkuvasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 14:01

Kyllä alkaa jo hämärtään vaikkei klo ole kuin kaksi.Tympeää........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 04:25

On. Sumuista ja pimeää koko päivän.