Tuli tuossa mieleeni hyvä juttu?

Isäntä ja renki olivat härkää täppamassa joskus viime vuosituhannella.
Lekalla täytyi kumauttaa otsaan että sai härän polvilleen.
Renki sanomaan isännälle, jos siihen lyöt mihin katsot, en pidä kiinni!
Oli meinaan sen verran kierosilmänen isäntä.

Avainsanat: häräntappuase

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 14:06

Isäntä ja renki menevät hirvimetsälle aamu tuimaan. Pellon laidalla liikkuu ison näköinen elukka ja isäntä pamauttaa kiväärillään ja elukka kaatuu. "Me kaadoimme hirven" kehaisee renki innoissaan. "Miten niin me" sanoo isäntä. Sitten mentiin kaadetun elukan luokse. "Voi perhana me ammuimme naapurin sonnin" sanoi isäntä, "ketkä me " kysyi renki.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 12:59

Renki oli isännän kanssa pellolla ja rupesi satamaan vettä isäntä sano että täällä tarvitaan nyt jo saapasta. Renki juoksi tupaan ja sanoi emännälle ja piialle että isäntä käski nussia molemmat emäntä epäilemään renki aukaisi ikkuna ja huutaa isännälle että kummatkikko isäntä huutaa pellolta no tottakai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 15:07

Joulupöydässä syöntihommissa isäntä tarjos suolamuikkuja rengille: ota lohta.
-renki siihen: eipä tuo ole lohta.
-isäntä siihen: se on lohta tai saat lähteä.
Heinäaikaan renki katseli ladon katolla liikkuvaa kissaa ja sanoi isännälle: kato karhu ladon katolla.
-isäntä siihen: ei ole karhu, vaan ainoastaan kissa.
-renki siihen: se on karhu, taikka minä lähden.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 16:48

Myös miehet purkavat paineita keskustelupalstoilla

Olen jo pitkään epäillyt, että vaimoni on uskoton. Usein käy niin,että kännykkä soi toistuvasti ja hän vain vilkaisee puhelimeen ja katkaisee soiton vastaamatta siihen. Hän on usein "tyttöjen"
kanssa ulkona, ja kun kysyn keiden tyttöjen, on kyseessä aina joku työkaveri, jota en tunne. Olen yrittänyt seurata ikkunasta, kun hän palaa taksilla kotiin,mutta hän kävelee aina viimeisen korttelivälin ja minä ainoastaan kuulen kuinka auto ajaa matkoihinsa. Mahtaako olla taksikaan?

Pari päivää sitten halusin tarkistaa kellonajan hänen kännykästään ja hän sai siitä huutoraivarin kiljuen, ettei hänen kännykkäänsä saa koskea ja että minä kyylään. En ole halunnut kovistella häntä tästä asiasta ja luulen, etten edes halua tietää totuutta asiasta, mutta eilisiltana päätin kuitenkin tarkistaa tilanteen. Jäin väijyyn asuntomme lähellä olevaan puistikkoon pensaan juurelle röllipuku päällä ja kivääri kädessä.Pitkähkön odottamisen jälkeen lähistölle pysähtyikin mersu, jossa vaimoni suuteli kiihkeästi minulle täysin tuntematonta miestä. Siirryin piiloon oman autoni taakse, etteivät he havaitsisi minua. Siinä kyykkiessäni huomasin autossani alkavaa ruostetta takalokasuojan kaaressa.

Pitäisikö minun teidän mielestänne vaihtaa koko kaari vai asentaa vain uusi levikeosa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 19:46

Blondi meni kauppaan ja kosketti vuorotellen kaulaansa, rintojaan
ja alapäätänsä. Kauppias kysyi:

- Miksi teet noin?

- Että muistan ostoslistan: Kurkku, kaksi maitoa ja jotain hyvää illaksi