Onko kissanne leikattu??

Jos on, niin minkä ikäisenä ja mitähän mahtaa maksaa??
Meillä on 7 kuukauden ikäinen narttukissa, ei leikattu vielä mutta aiotaan kyllä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 10:08

Minulla on 2 tyttökissaa jotka otin hoitooni edellisen omistajan pitovaikeuksien vuoksi. Ei niitä ollut leikattu kun ovat oikein rotukatteja, minä ne leikkautin 4 vuotiaita kun olivat, ei sitä huutoa jaksanut kuunnella. Tyttökissoja ovat ja yhden leikkaus maksoi 110 € kaulurin kanssa, ilman kauluria 95 €. Minulla on ollut aikaisemmin myös kissoja ja n. 8 kk ikäisenä olen antanut leikata, ensimmäisen kiiman mentyä ohi.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 10:13

Kyllä meidän kissamme ovat leikattuja . No ei se kovin halpaa ole monta sataa euroa meillä meni leikkautettuamme narttukissamme jotain n.5 vutotta sitten ja ikää kissalla oli 9 kuukautta muistaakseni,silloin. Piti ensimmäiset kiimat olla oleet kissalla ennen kun leikattuttaa kissan niin sanoi lääkäri minulle kun aikaa silloin tilasin sinne.hyvin kaikki meni vaikka itsestä pahalta tuntui kun piti esi valmisteluissa olla mukana.Mutta reilun tunnin se kesti ja nukutettiin.Kun kissa pois haettiin leikauksesta niin se ei ollut vielä herännyt. mutta kannattaa soittaa eläin lääkäriin ja kysyä niitä kiiman oireita jollet itse ole varma milloin kissalla ne on olleet.Mutta voi olla kun on vasta 7kuukautta niin ei ehkä ole vielä olleet.mutta kyllä se on siinä ennen vuoden ikää kumminkin tehtävä jos meinaat leikkauttaa ja eri paikkakunilla voi olla eri hinta,ja onkin kyllä eri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 10:31

Ei ole kissaa eikä mirriä!
Haukkumisenkin hoidan ihan itse.

Isoisän kanssa hoidimme kissojen kuohimisen 40- ja 50-luvuilla.
Kissa töppösen varteen, ettei päässtyt raapimaan ja partapuukolla kellit vek.
Eikä maksanut paljoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 11:58

Kyllä on Jasseri kolli 14v leikattu ja saunan lauteilla makoilee nautiskelllen elämästä.Kunnallinen eläilääkäri on yleensä edullisin.Tyttökissan leikkaus maksaa vähän enemmän kun on isompi operaatio kun poikakissalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 12:08

Meidänkin Onni kolli on leikattu ikää Onnilla oli silloin 8 kuukautta ja kaikki meni hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 24.11.2009 - 13:00

Otto-tyttö on myös leikattu, mutta en tiedä minkä ikäisenä. kun ei ollut vielä silloin minun hoidossani. Aikaisempi kissani kollipoika leikattiin vasta n. 3 vuotiaana, kun alkoi mouruamaan yökaudet eteisen ovella, ja pissakin haisi niin väkevälle, että ei sitä hajua olisi millään kestänyt pidempään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 18:32

100-150 euroa kannattaa varata

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 23:31

On leikattu. Se on uros. Vähän alta vuosikkaana leikkautimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 23:40

Ei ole leikattu kumpaakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 06:01

Vanhempien kissa (uros) leikattiin noin puolivuotiaana. Silti se mouruaa joka kevät ja muutamana on lähtenyt omille teilleen mutta aina löytynyt kun pahin rientoaika on mennyt ohi. Toisaalta paha mennä naisiin kun ei ole munia...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 25.11.2009 - 13:42

onl eikattu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 04:45

Kaupungin pieneläinklinikalla leikkauttaminen maksaa vähemmän kuin yksityisellä, mutta satasen yli taitaa sielläkin mennä.