Nyt se sitten on todistettu?

Vuosaaren satamalla estivät telakka-altaan käytön esim. tapauksessa Silja Europa. www.aijaa.com/v.php?i=5314397.jpg
Ihmettelin asiaa jo silloin kun näin kartan ko satamasta.

Kyllä vähän laajempi väylä altaalle olisi pelastamut tilanteen.
(lukkarin rakkaus)

Lisätty: 24.11.2009 - 08:15

koti.mbnet.fi/~jukkah/vuosaa...lakka.html

Lisätty: 24.11.2009 - 11:16

Juuri uutisissa ovat toitottaneet ettei Naantalin altaassa ole tilaa.
(siihenkin piirsin sieinien lujituskuvat 1974.)

Avainsanat: silja euroopan telakointi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 02.12.2009 - 12:06

ja Puolaanha se sitten taisi mennä ?

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 24.11.2009 - 11:02

Europa menee ehkä Naantaliin,.riippuu hinnasta,joskus ollut Puolassa,mutta ehkä nyt hankala kulkea sinne saakka.Ilmeisesti aikaistui,muutoin telakointi olisi ollut tammikuulla,tai oliko sekin muuttunut maaliskuulle,nyt ei muista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 15:07

Vuositelakoinnit ovat aina tammi-helmikuussa.