Nukutko villasukat jalassa?

Laitan nukkumaan mennessä villasukat jalkaan ja uni tulee hyvin,mutta jossainvaiheessa tulee kuuma ja potkin ne jalastani pois.

Avainsanat: villasukat lämpimät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 22:29

Nukun sukat jalassa aina..mutta en ole villasukkia käyttänyt..pitää ihan kokeilla kylmäjalkainen..kun olen...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 22:17

En osaa nukkua sukat jalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 22:33

jos niin sattuu tapahtumaan niin takuulla aamulla on päänsärkyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.11.2009 - 22:36

Talvella jos olen oikein kylmissäni nukun sukat jalassa, mutta ne ovat puuvillaiset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 22:40

Hiton hyvin nukuttaa kun on villasukat jalassa. Sitten aamulla huomaan että oon ne potkinu pois jaloista.
Tämänkaltaista menettelyä voin kyllä suositella muillekin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 22:42

Villasukat kutittaa niin vietävästi, mutta puuvillaiset (ilman keinoaineita) lämmittävät mukavasti jalkoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 00:40

Samoin täällä,kutsun yleensä villavaatteita fakiirinvaatteiksi-tai sukiksi yms.Joskus puuvillaiset löysät=isot sukat jalassa,kun on kylmänen olo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 01:18

nukun villasukat jaloissa,välillä on vinkkelitkin,myös täällä

Lisätty: 24.11.2009 - 01:19

nykyisin tarvitsee vielä piponkin öisin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 01:25

yleensä ei niin rihman kiertämää eikä missään nimessä mitään sukkia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 06:28

En nuku, otan villasukat pois jalasta nukkumaan mennessäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 07:11

joskus mut aika harvoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 08:19

En yleensä mutta joskus kun oikein viluttaa niin silloin laitan ihanat villasukat lämmittämään jalkojani :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 09:37

Kyllä minulla on pienet villapöpöt unisukat jalassa, jotenkin kun niihin on
tottunut niin ei voi olla ilman. Eikös ole kummallinen tottumus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 09:38

En käytä villasukkia nukkuessani, muuten kyllä tassuttelen talvisaikaan kotona villasukissa. Yöksi laitan jalkojen rasvauksen jälkeen puuvillasukat jalkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 10:25

En voi koskaan nukkua villasukat jalassa ,tulee liian kuuma jaloilleni.äitini kyllä nukkuu kun hänellä on kuulemma huono verenkierto ja aina kylmä ja palelevat jalat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 13:02

Talvella on kivaa kun voi pitää villasukkia! Myös nukkuessa! :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 19:45

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 19:57

Aika usein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 23:49

Kesällä en nuku villasukat jalassa, paitsi tosi kylminä öinä. Muulloin villasukat on aina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 05:42

Yleensä kesät talvet toimin niin. Ei varsinaisesti palele mutta ehkä juuri siksi ettei palele...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.11.2009 - 19:28

en nuku, ilman sukkia ihan vetelen uneni.