Olenkohan ajastani jäljessä vai muuten vaan jälkeenjäänyt?

Kuulin just, että on olemassa semmonenkin sivusto kuin "tuotewiki".
Voikohan tuon sivuston antamaan tietoon luottaa ja missä määrin?
Mitähän mieltä ovat sivuston käyttäjät? Onko kellään kokemukseia tai mitään vertailutietoa?
www.tuotewiki.fi/wiki/Etusivu

Avainsanat: tuotewiki

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 17:12

vasta äskettäin minäkin siihen törmäsin, ei ole kovin vanha keksintö, eikä vielä niin kattavakaan

tuo luottaminen on vähän kinkkinen juttu, asiallisilta ovat vaikuttaneet ne artikkelit joita olen lukenut, tuskinpa tuottajat ovat (ainakaan vielä) kovin paljoa piilomainontaa tuputtaneet joukkoon ja yhteisössä pitäisi olla riittävästi asiantuntemusta karsimaan pois 'luulotauti' jutut

mutta samoin kuin wikissäkin, sitä omaa harkintaa pitää olla lukiessa mukana ja epäilysten herätessä syytä tarkistaa muista lähteistä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 17:13

Sinulta sain tietää siitä,eli en tiedä siitä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 17:18

Et ole jäänyt jälkeen! On täällä tälläinenkin sivusto:
hiki.pedia.ws/wiki/Hikipedia

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.11.2009 - 17:50

Ehkä todellakin olet jälkeenjäänyt kun et vielä ole sivustolla käynyt. Luotettavuus. Kuka ostaa sian säkissä, kuka syynää tarkkaan ennenkuin senttinsä tuotetta vastaan luovuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 19:06

Loppujen lopuksi ei voi luottaa kuin itseensä ja siihenkin varauksella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 20:00

Uusi juttu minulle. Pitääpä kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.11.2009 - 21:05

En ole tutustunut aikaisemmin, mutta ehkä sieltä saa tarpeellistakin tietoa ja voi jopa itse vaikuttaa. Miten luotettavia ne tiedot on, joutuu jokainen itse päättämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 22:47

Eihän kaikkea voi tietää, vaikka olisikin ihan ajassa mukana :) Tuotewiki on käyttäjiensä näköinen ja sen uskottavuuden taso on sama kuin keskivertosuomalaisten yleensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 09:48

En tiedä asiasta, mutta kaikkeen ei voi uskoa mitä netissä on. Oikea ja väärä tieto voi joskus mennä sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 05:29

Hienoa että myönnät edes jotain. Varmaan ensi viikolla huomaat hikipedian.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 04:58

Arnipoppa sen sanoi!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.12.2009 - 12:01

sivustoja nyt syntyy ja kuolee sellaiseen tahtiin ettei niistä niin kauhean huolisaan tarvitse olla
kaikkeen verkosta(kin) löytyvään tietoon on syytä suhtautua kriittisesti, oma ajattelu ja harkinta on sallittua