Olen katkera kun avustan vanhuksia..jotka todella avun tarpeessa..nyt kun tuli syytös minulle kaverilta että teen väärin????

Tähän hommaan ei löydy työntekijöitä tarpeeksi...siksi tällaista työtä mistä nautin..ja saan pienen korvauksen..tekemästänin työstä..(VIENKÖ TODELLA TYÖTTÖMIEN TYÖTÄ)????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 17:01

Teet arvokasta työtä,et varmasti vie leipää moittivalta kaverilta,olen monesti ajatellut,et kuka minua sitten hoitaa,kun en itse pysty enää itseäni hoitamaan.Selkä suoraksi Liisukka.

Lisätty: 23.11.2009 - 17:10

PS,ehkä kaveriisi on iskenyt kateudenkyy.

Lähteet:
omakokemus

Kysyjän kommentti

Kiitos kannustuksesta..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 17:22

Niin vanha palokuntalainenkin katseli vpk'n työtä ja totesi että "väärin sammutettu"!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.11.2009 - 17:47

Älä anna sen masentaa. Kateus on tainnut kaveriisi iskeä. Kysy häneltä tekisikö hän sitten niitä pieniä avustusjuttuja mitä ei sinulle soisi. Eri asia olisi jos tekisit kahdeksan tuntia sitä päivässä ja joka päivä. Silloin veisit joltakin työpaikan. Jatka vain hyvää tarkoittavaa työtäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 18:50

Suorittamasi henkilökohtinen ystävyyden osoitus on mielestäni aivan eri juttu kuin jonkin vaatimuksen vuoksi tehty työ. Kaltaisiasi henkilöitä tullaan tulevaiduussa tarvitsemaan enemmin. Olen iloinen jos voit nauttia saavutuksistasi ja kannustaisin sinua jatkamaan, ja jaksamaan. Sit kun niitä presidentin jakamia " Äitienpäiväpalkintoja" joskus jaetaan, niin toivoisin sinun olevan siinä porukassa mukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 19:04

On vaikea kuvitella, että veisin kenenkään työtä koska niin monet vanhukset ovat hoivaa vailla nyky-yhteiskunnassamme. Jatka vain hyvää työtäsi ja jätä tuollaiset kommentit omaan arvoonsa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 19:59

Älä kuuntele kaveriasi saati pahoita mieltäsi hänen sanomisistaan. Teet arvokasta työtä ja varmasti myös vanhukset arvostavat sitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.11.2009 - 20:46

En usko että viet kenenkään paikkaa. Olisihan siinä joku ollut sitten tekemässä, mutta kun ei ollut niin sait sinä sen tehtäväksesi. Jatka ihmeessä, älä välitä kaveristasi. Ehkä hän on katkera muista syistä kuin sinun onnestasi ja hyvän olon tunteestasi. Purkaa vaan pahan mielensä sinuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 21:09

Herttileijaa Liisukka!

Nyt pois heti paikalla tuommonen turha katkeruus se sinun kaverisihan on ihan höpö!

Niin kuin tuolla edellisissä vastauksissani olen paasannut aikaisemmin. sinun kaltaisesi olennot ovat kertakaikkiaan kullan arvoisia - mittaamattoman arvokkaita jalokivia suorastaan!

Nyt häntä pystyyn ja sassiin ja anna piutpaut tuommoisille arvostelijoille!!!
"Heille ei sitäpaitsi ole pystytetty vielä yhden ainoaa patsastakaan":) sanoo joku suuri ajattelija.

Nimittäin rakkaat Napsulaiset: jos vapaaehtoistyö loppuu Suomesta,
se pienimmistä pieninkin teko, niin me ollaan totaalisen lirissä ja todella nopeasti.

Ei kaikkea saa ja voi ajatella vain rahan tai muun mammonan mukaan - raha ei yksinkertaisesti tuo sitä samaa hyvänolontunnetta kuin tunne siitä kun tekee jotakin ihan pyyteettömästi!

Minäpä tiijän ainakin tämän asian ja ihan tarkkaan:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 22:50

Mitä sinä moisesta kaverista välität? Kun tiedät tekeväsi hyvää aidosti, anna moisten puheiden mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 20:35

Ja höps! Teet sellaista työtä, johon monesta kanssaihmisestäsi ei ole! Arvostelijoita aina riittää, mutta tosi tekijät ovat harvassa.

Liisukka, rinta rottingille välittömästi! Ajatteles kuinka paljon merkitset niille vanhuksille joita autat. Ja hyvä olo on varmasti molemminpuolista!!! Tukka putkelle ja baanalle, olet vallan verraton ihminen!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 20:48

aina löytyy niitä joilla on sanomista, perimmäinen syy voi olla vaikka huono omatunto omasta laiskuudesta, niistäpä ei kannata piitata, vois tietysti miettiä sitä kaveruuttakin uudestaan