Miksi tämä napsu menee tämmöiseksi et ei voli kunnolla luottaa enää joihinkin ystäviin täällä?Auttakaa mikä täällä on vikana nyt?

Avainsanat: mitä napsun kavereille tapahtuu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 23.11.2009 - 16:40

Kannattaa olla varovainen ja miettiä tarkkaan kenen kanssa alkaa tekemään enemmän tuttavuutta.

Kysyjän kommentti

Kiitos sinulle Ida jälleen parhaasta vastauksesta.Joo kiitos hyvästä neuvosta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 23.11.2009 - 09:45

Tuntemattomiin ihmisiin ei yleensäkkään pidä luottaa suoralta kädeltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 10:45

ei tämä napsu ole mikään suljettu osasto, kerho jossa olisi vain hyvinkäyttäytyviä, mielyttäviä, joka asiassa luotettavia ihmisiä, vaan ihan avoin 'tori' , jossa on kaikenlaista väkeä, kaikenlaisin aikein, ihan samalla tavalla kuin muillakin toreilla tässä maassa

tuskinpa täällä nyt mitään merkittävää muutosta on tapahtunut suuntaan tai toiseen, en ainakaan ole havainnut

kyllä se harkinta pitää olla itsellä, mihin ja kehenkä luottaa, ihan niinkuin kanssakäymisessä muuallakin vieraiden ihmisten kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 11:03

En ymmärrä kysymystäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 11:29

Minusta täällä ei ole tapajtunut mitään muuta kuin hiljentymistä>ei tarkoita kirkollista tai mietiskely,mutta porukka ottaa iisisti.
Foorumi on sama vanha,kysytään ja vastaillaan.

Mitä tarkoitat kysymykselläsi?Mitä tapahtunut oikeassa elämässä,oletko tavannut jonkun tms,joka on pettänyt luottamuksesi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 23.11.2009 - 12:54

Minä en ole huomannut mitään vikaa täällä. Hiljentynyt on jonkin verran, ja joitakin on lähtenyt pois. Ja tuntemattomiin ei pidä luottaa täysin. Hehän saattavat olla ihan muuta kuin mitä sanovat olevansa. Ei kannata olla liian herkkäuskoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 13:13

Samoilla linjoilla muiden kissojen kanssa. Välillä hiljaiseloa ja mietintää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 14:48

Samaa ihmettelen minä kuin muutkin naukujat. Missä on mennyt pieleen kohdallasi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 18:24

Olen niin uusi ja en kai siksi ole mitään huomannut mutta sehän on vaan mukavaa kun on niin "sekalainen seurakunta".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 19:34

Kerrohan nyt, miten luottamuksesi on petetty. Osaamme sitten me muutkin varoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 00:11

En luota enää omiin rupsahduksiinikaan.
Jos vaikka sattuu tulemaan varren kanssa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 05:13

Ei täällä kannata kertoa edes sukupuoltaan. Pari nimimerkkiä tuntuu tietävän kaiken, mutta oikeasti eivät edes ymmärrä kuinka saa kävellä kevyenliikenteenväylällä. Heidän on varmaan parempi olla koneensa äärellä ja keskittyä muiden arvosteluun. Edellä on ainakin vastannut pari erittäin mukavaa ja luotettavaa naista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 26.11.2009 - 05:15

En tiedä mistä on kysymys, mutta tulee mieleen, että oletko kenties osunut jonkun kohdalla hermoon?