Montako joulu- aiheista kysymystä on jo kysytty tänä syksynä-talvena??

Lisätty: 23.11.2009 - 12:16

Kyllä siitä saa kysellä jos haluatte:-D
Mutta huomasin vaan miten innokkaita siitä olette, kun puhutaan jo syyskuusta lähtien.
ko. aiheen kysymysten määrä on melkoinen.
Mutta pitäähän sitä jostain kysyä , eikö niin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 22:25

En ole laskenut,mutta mun mielestä ihan liian monta,alkaen syyskuulta marraskuun 22n.

Kysyjän kommentti

on vähän liikaa tota joulua mun mielestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 22:02

mielestäni turhan monta, mutta mikäs siinä jos napsulaisia kiinnostaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.11.2009 - 23:31

Ihan liikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 08:14

monta

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 23.11.2009 - 09:33

On noita eräskin ollut. Mutta miten siitä aiheesta voi välttyä kun kaupat ovat jo joulua täynnä. Ja onhan pikkujoulukausi meneillään, ei siis mitenkään tavatonta jos siitä jo puhutaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 09:37

En ole pitänyt kirjanpitoa jouluaiheisista kysymyksistäni,mutta ihan mukavasti niihin on vastauksia tullut.kyllä sitä kysytään kesästäkin ja pääsiäisestä,miks ei joulustakin,onhanse vapahtajan syntymäjuhla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 21:18

hirveen kauheen kamalan monta joulukyssäriä...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 05:01

Vähän tai sitten puolet on mennyt ohi. Prosentuaalisesti varmaan aika vähän viimeisen kahden kuukauden aikana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 27.11.2009 - 19:34

Aivan liikaa