Joko kotikaupungissasi/-kylässäsi oli tänä viikonloppuna joulunavaus? Jos oli, olitko paikalla ilotulitusta ihailemassa?

Täällämeidän nurkilla se on vasta ensi viikonloppuna.

Avainsanat: joulunavaus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 19:59

Ei vielä ole ollut Joulunavausta mutta ensiviikon perjantaina sitten joulutontut
ja pukit vilistävät kylämme raittia. Itse osallistun joulun avajaisiin paikallisella
torilla hernekeittoa jakamalla ja karkkeja sun muuta semmoista.
Toivottavasti saamme lunta maahan kun entiset sulivat pois.

Kysyjän kommentti

Toivomaasi lumipeitettä ei tullut mutta toivottavasti sait itsekin lautasellisen hernerokkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 19:30

Kyllä meillä avattiin joulukatu,tais olla eilen,mutta en ollut avajaisissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 19:35

Eipähän ole vielä olleet enkä tiedä tuleeko niihin mentyä sitten kun ne on se kun riippuu ihan pelkästään säästä. Huonolla säällä en avajaisiin mene.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 20:40

eiköhän tämän kylän kauppiaat jo täyttä päätä lietso ostohysteriaa, olen pysytellyt poissa jaloista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 21:20

Samoin täällä,enkä tiedä koska virallisesti Aleksin joulukatu avataan,harvoin käyn keskustassa,mutta silloin pysyttelen pomminvarmasti kaukana.Toista se oli ennen vanhaan,kun oli porokulkue ja pukki ja lunta jolukuun alussa.

Lisätty: 23.11.2009 - 11:41

Taas itselle 10+ ajan aktiivisesta seurannasta,tosiaan sehän avattiin just samana pvnä,
illalla kuulin uutisista tapahtumasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 08:15

ei ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 23.11.2009 - 08:57

Aleksin joulukatu avattiin eilen. Vältän silloin menemistä keskustaan, on enemmän lasten ja lastenmielisten hulinahetki. Tänä vuonna tosin avaaminen oli myöhemmin iltapäivällä ja ehdimme käydä taidenäyttelyssä ja sen jälkeen ehjänä kotiin!
Ilotulitus ei sentään ole ohjelmassa meidän kaupungissa, menisi jo liian kaupalliseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 09:35

Meillä oli viime torstaina joulukauden avajaiset ja olin siellä lasten kanssa. Oli mahtava ilotulitus, en ole eläissäni nähnyt niin hienoa. Joulupukkia emme nähneet, mutta varsnaisesti menimmekin raketteja katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 04:45

Ilotulitus oli jostain syystä tyttärelle liikaa ja siinä vaiheessa kun alahuuli alkoi väpättämään nostimme kytkintä. Raketteja ammuttiin erittäin läheltä ja ne lensi juuri ja juuri isopäisemmän kansan yli.