Auto korjaamolla moottorin vaihdossa merkkikorjaamolla 7viikkoa ja vielä kesken onko kohtuullista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 11:46

siinä ajassahan jo rakennettaisi uusi auto, taitavat vähän vedättää

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 11:08

joku vuosi sitten autoon laitettiin vaihtomoottori suomessa,vein auton aamulla sain takaisin seuraavana päivänä.7 viikkoa tuntuu huijaukselta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 11:08

No ei ole meille vaihdettiin nyrkkipajassa kesti 1,5 päivää. Kyllä joku nyt mättää mitä sanovat kun kyselet ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 11:22

Nyt kyllä haiskahtaa.Mitä vastaavat,kun kyselet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 11:47

Eihän siinä mikä jos menee takuuseen ja on ilmainen liikkeenauto ajossa.
taitava olisi vaihtanut itse moottorin? Jospa siinä oli niin erikoinen moottori että joutuvat tekemään uuden?
Minulle kun ajan vanhoilla ja toisten hylkäämillä, ei tule tuollaista mielitekoa kääntyä korjaamoiden puoleen. Tietäen heidän veloitustaksansa.

Vuosi sitten täytyi vielä harjoitella kun kannentiiviste alkoi päästämään mehut pihalle. Kyselin hommalle hintaa korjaamoilta, mutta itse otin kannen ryhmän päältä pois. Sitten kävin viikon Kanarialla lämmittelemässä ja laitoin kannen uudella tilkeellä paikoileen kylmässä tallissani.
Alkavat mennä nuo robottien tekemät twincammoottorit monimutkaisiksi? Kyllä minin kone oli pyhä js yksinkertainen ja nopia huoltaa ja kunnostaa liki 50 vuotta sitten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 12:26

Äidilläni oli uusi auto ja vei ensimmäiseen huoltoon ja ukot oli unohtaneet öljyä vaihtaessaan laittaa sen tulpan kiinni, no moottori leikkas kiinni heti ekalla mökkireissulla, ja Japanista asti moottoria odotti 2,5 kk m meni kyllä takuun maksut, mutta oli meille lapsille stressaavaa häntä kuljetella mökille ym, ajoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 13:53

Pitkäksi on venynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 16:59

Oletko asiakas vai oletko se moottorin vaihtaja?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.11.2009 - 18:29

Joku haiskahtaa ja pahasti. Katso tarkkaan mitä joudut maksamaan, ettei ilmaa veloiteta sitten kun maksun aika tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 19:18

Ei ole kohtuullista. Valohoitoako ne autollesi siellä antavat? Mielestäni olisi kohtuullista,että saat hinnanlennusta kun olet joutunut näin pitkään odottelemaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 14:14

MÄ olisin raivonnu jo useamman kerran tossa vaiheessa. reklamaatiota ym olis menny eteenpäin. jollei missään sanota että noin pitkää aikaa pitää odottaa - kyllä on surkeeta toimintaa ja kusetusta. arvostan toisten työtä - mutta jos jostaan maksan, haluan että se on nopeeta toimintaa / laadukasta. näin on näreet.