miksi kasvissyöjien virtsa ja uloste tuoksuu paremmalle?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 01:54

Mutulla vastaus tähänkin kysymykseen olisi, että kyseistä ruokavaliota noudattavan ihmisen suolisto toimii paremmin ja ruoka sulaa paremmin. Kasvisruoka on tuoretta ja kaikin puolin freshimpää jo syödessä kuin pihvi on ja tottahan se, mikä menee sisään, vaikuttaa siihen, mikä tulee ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 22.11.2009 - 05:40

vahvasti sitä mieltä että väitteesi ei pidä paikkaansa

mitä tahansa ruokavaliota säännöllisesti noudattavan ruuansulatus toimii paremmin eikä 'kesken-eräistä' tavaraa tule niin paljoa poistoon

omien ulosteiden kanssa voi melkein sanoa että paha haju kertoo jostain häiriöstä (nenä tottuu hyvin nopeasti nk. normaaleihin hajuihin)

muiden ulosteet yleensä haisevat pahalle ja löyhkäävät olivatpa sitten sekaruokaisia tai kasvissyöjiä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 07:28

Ei oma paska haise!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 10:44

Empä siinä mielessä ole kenenkään paskoja haistellut.Tehdäänkö jo siitäkin tutkimusta?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 22.11.2009 - 10:56

Liharuokien syöjien uloste haisee pahemmalle kuin muiden. Sama pätee kai virtsankin väriin ja hajuun. Se on ihan tutkittua juttua. Ei oma tieto, vaan telkkarista kuultu asiaohjelma.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 11:47

Kaikki vaikuttaa kaikkeen,oman valkosipulin syömisen tunnen ja tunnustan,mutta muiden eritteitä peräpäästä tai muualta en ole tutkinut.
Kait oli lapsuudessa tarpeeksi pissa+kakka-leikkejä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 13:00

Ei pidä paikkaansa ainakaan eläinten suhteen. Kanien kakka ei haise, mutta kyllä niilläkin virtsa haiskahtaa, jos ei tarpeeksi usein siivoa vessaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 13:49

Kaikkea sitä taas oppii, en todallakaan haistele muiden ulosteita.
Luulen kakkelin kuullu hyvälle haistakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 16:39

Kyllä minusta kaikki paska haisee, ei kasvisruokavalio sitä hienoksi tuoksuksi tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 22.11.2009 - 18:13

Eipä ole tullut jätöksiä haisteltua. =D Joten nou komments.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 18:34

Voi hyvät hyssykät....en aio ruveta tekemään vertailevaa tutkimusta hajun perusteella. Eiköhän tutkimukseen tarvita paremmat kriteerit kuin haju.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 03:39

En hirveästi haistele pönttöön mutta kyllähän se on tosi että pultsareiden jälkeen vessassa on normaalia kovempi käry - tuskin he ovat pelkkää porkkanaa imeneet sorbuksen ohella...