Sattuuko teille usein....kun olette kysymässä tai vastaamassa..niin puhelin soi???

Kumpi on tärkeämpi???

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2009 - 22:25

Liian usein,mutta hoidetaan molemmt asiat kun on käksi kättä.riippuu tietysti puhelun tärkeysestä. napsuunhan voi vastaila väkäm myöhemminkin

Kysyjän kommentti

Hyvä että suosikki-pojalla on 2 kättä..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2009 - 22:01

eipä sitä usein satu, mutta meneehän se puhelin ilman muuta napsuttelun ohi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 21.11.2009 - 22:37

Ei usein sellaista satu, mutta vastaan silti ja napsuttelen vastauksen loppuun puhelun aikana tai jos vaativampaa ajattelua oleva puhelu, niin vastaan napsuun puhelun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 21.11.2009 - 22:51

Olen toistaiseksi saanut ihan rauhassa keskittyä Napsuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 22:54

Napsuttelen yleensä sellaisena aikana, jolloin kukaan ei tavallisesti soita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 23:12

Riippuu tilanteesta,joskus voi napsutella samalla,mutta tärkeä asia hoidetaan ensteks.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 23:31

Nyt olen"napsautellut"konjamiinia hiukka ja en iha ymmärtänt mut usein oon vastaamas ja huomaan jot on just vastat nii ku itekki oisin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 01:13

Kyllähän se käyp noinkii. Katsellaan sit aamulla selaimesta sivuhistoriaa. Vastaan kyllä ensin puheluun ja seikkailen bittiavaruudessa vasta sitten. Puhelin on henkilökohtainen viestintäväline, tää Napsu on vapaaehtoinen "hupikuppila". Kysymys on siitä kuinka kukin asiat priorisoi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 02:15

Joskus Facebookin kautta tuleva viesti keskeyttää kirjoittelun, mutta kuten näkyy, olen täällä useimmiten öisin eikä mulle silloin kukaan soita. Kyllä se tuleva puhelu menee kaiken sen hetkisen edelle, jos surffailen päivällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 04:47

Ei ole vielä kertaakaan käynyt noin. Se ei siis soi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 06:50

Joskus ja tietysti silloin se puhelu pitää hoitaa ensin. Napsu ei karkaa mihinkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 10:51

Ei puhelin silloin soi, jos olen muistanut ottaa sen tähän samaan huoneeseen, mutta auta armias, jos känny on jäänyt toiseen päähän taloa. Silloin VARMASTI kuuluu puhelun tai tekstiviestin ääni. Ja minähän lähden pää kolmantena jalkana katsomaan, että kellä nyt on asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 23.11.2009 - 02:12

ei käy juuri koskaan, puhelu on tärkeämpi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 03:23

Erittäin harvoin mutta sitäkin useammin on tyttärellä erittäin tärkeää asiaa, yleensä joku muumilaaksonväestä on kaatunut tai joutunut muuten vaan pinteeseen ja sitä on lähdettävä auttamaan. Kello 03:23 on heilläkin rauha maassa ja malttavat levätä.