Oletko raatilainen tai muuten vaan arvosteluporukoissa?

Vastailen just toisella korvalla tohon iskelmäraatiin. Näitä erilaisia urkintajuttuja on kait paljon muitakin. Kertokaa.

Avainsanat: arvostelija

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 21.11.2009 - 19:16

en ole muutakuin yhdessä netti porukassa joka kyselee kummia joka kahden viikon välein

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 21.11.2009 - 19:55

Sama täällä,nettiporukkaan mikä kyselee kummia alvariinsa,kyselee ja vastailee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 20:27

Olen Lapin Kansan lukijapaneelin jäsen. Joskus pyydetään palautetta lehden jutuista, useimmiten kuitenkin kysellään lehdessä olleista mainoksista.
Olen ollut myös vastaanottavalla puolella, eli sellaisen yhtiön hallituksessa, joka teetti ilmoituksestaan parikin kertaa Lapin kansan kyselytutkimuksen.
Huomasin silloin, että vaikka omaa vastaustani oli siteerattu sanatarkasti,
henkilöllisyyteni pysyi salassa.
Joten luotan maakuntalehtien lukijapaneeleihin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 21.11.2009 - 21:06

ainoastaan Hesarin kuluttajapaneelin kysymyksiin vastaan säännöllisesti,
muutamiin muihin vähän mielialan mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 24.11.2009 - 14:51

Matkaraatilaiseksi olen jonain heikkona hetkenä ilmoittautunut ja silloin tällöin tulee uudet kysymykset.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.11.2009 - 00:42

yhden kotimaisen lentokuljetusta harjoittavan firman asiakaspaneelissa noin suht koht säännöllisesti, muutamissa muissa vähän löysemmin rantein