Onko Napsulaiset yön virkkuja ja aamun (päivän) torkkuja?

Missäs Napsulaiset ovat, nukkumassa vielä kun ei koko kauniina päivänä ole kuulunut mitään? Miten vietät tämän aurinkoisen päiväsi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 27.07.2008 - 17:54

minä olen sekä että, olen torkku virkku aamulla ja illalla riippuen päivästä. tämän su. päivän olen viettänyt pihalla. uinut ja vain oleillut. taisin olla tän päivän unikeko, heräsin vikana.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 27.07.2008 - 12:54

Tukholmassa, sattumoisin piipahdin verkossa, ei säässä valittamista täälläkään, taitaa piisata muutakin puuhaa lähiaikoina joten Napsuttelu jää vähisemmälle

Lisätty: 30.07.2008 - 00:26

virkku/torkku ihan tarpeen mukaan, sen tarvitsemani 5-6 tuntia vuorokaudessa pystyn nukkumaan koska tahansa ja missä tahansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2008 - 20:34

Ovat molempia. Aamulla aamun askareet. Yöllä ajattelun helmet. Päivisin päivätyöt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 27.07.2008 - 21:26

Mä olen kyllä päiväeläjä. Töihin tätä nykyä jo puoli kuudeksi aamulla, joten ei siinä paljon öitä riekuta.. Pahin aika päivästä on viiden- kuuden aikaan ehtoolla, kun väsyttäis niin maan hemmetisti. Tämäkin aurinkopäivä meni duunissa :-(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 30.07.2008 - 12:01

Mä Napsuttelen välillä työn lomassa.Se on hiukan niin kuin lepohetki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2008 - 22:05

mä valvon myöhään yöhön ja nukun seuraavana päivänä pitkään ,nipsu kissanpentu herättää joskus aamulla noin kello 7-7.30. leikkimään kanssaan.