Onko typerän näköstä jos otsahiukset tulee silmien päälle tai puoliks??

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 19.11.2009 - 00:45

joo olis se paljon kivempää jos näkis kenen kanssa juttelee

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 23:33

3.bp.blogspot.com/_TLCULloNW...+bangs.JPG
Katso itse. Toisille voi sopiakin. Laita tänne kuvasi, niin kerron tarkemmin. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 19.11.2009 - 00:00

Jos silmät eivät näy, on se aika typerän näköistä. Kun keskustelet jonkun kanssa niin katsekontakti on hyvin tärkeä. Hiusten roikkuessa silmillä, ei kanssakeskustelija näe silmiäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 00:35

On ja on,sitä paitsi itsehän sä näet vain puolittain otsiksen alta,et näe vastapuolta kuin ainoastaan puoliksi.Typerää mikä typerää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 19.11.2009 - 02:50

Minulla itse otsahiukset mitkä eivät tule kyllä silmien päälle. johan alkaa särkemään päätäkin. Mutta pitkät on sinänsä että on sillä hilkulla että meneekö silmien päälle vai ei., Itse en kyllä suosittele sellaista otsista ettei silmät näy kun osittain

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 05:42

On typerän näköistä.Ja onhan se mukavaa sekä turvallista nähdä eteensä.Tarvittaessa luonnollisesti muihinkin suuntiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 08:04

Mahdottoman rumaa ja typerän näköistä se on. Kaikista jo edellä mainituista syistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 08:27

Riippuu kasvoista. Voihan se jollekin käydäkin. :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 08:37

Ihan ok jos eivät silmät peity kokonaan ja pitkä otsatukka sopii muuten hiusten leikkaukseen. Kampaajilla on vaan nykyään tapana tuputtaa pitkää otsatukkaa kaikille, itse olen sen kieltänyt koska haluan nähdä selkeästi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 09:56

no on jos tulee silmien päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 11:30

Typerän näköistä ja varmaan aika epämiellyttävää, jos hiukset silmillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 13:01

Mulla on otsatukka ja se kasvaa ihan liian nopeasti. Leikkailen sitä itse ja laitan yhden paplarin pesun jälkeen,niin että vähän pysyy silmiltä pois. Muuten peilistä kaisoisi ihan typerännäköinen minä. Varsinkin likainen, rasvainen oitkä otsatukka byääh.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 13:34

riippunee siitä pidätkö itseäsi typerän näköisenä kyseisen leikkauksen jälkeen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 13:54

No, sehän sopii.Laittakaa vaikka kokonaan naaman päälle.Kukin taaplaa tyylillään.Tietysti saattaa haitata kulkemista, kun joutuu arvailemaan tietä ja vastaantulijoita.Ajatelkaa vaikka rekkakuskia, jolla on leukaan ulottuva ns.puoliotsis.Pommi tiellä.Jotenkin on sellainen tunne, että epävarmat tyypit haluavat kasvot piiloon.Mutta. Mikä sopii yhdelle, ei välttämättä sovi kaikille. Kaiken tämän jälkeen. En pidä pitkistä otsahiuksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.11.2009 - 01:56

No itselläni on ollut jo n.3 vuotta "pidemmät etuhiukset" eli puoliksi toisen silmän päällä ja ainakin itse tykkään,en voisi edes kuvitella toisenlaista etutukkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 23:02

en nyt menis hiusten takia ketään typerän näköiseksi sanomaan, jos itse osaa sen kanssa elää ja luonollisesti käyttäytyä niin siitä vaan