Tehkää perästä?

Kimin uusi tavoite: rallin MM-titteli.

www.iltasanomat.fi/urheilu/u...id=1771616

Avainsanat: määrätietoinen_nuorimies

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 16:23

Ans' kattoo ny

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 16:30

Kivat Kimille!Hauska nimi kaverilla jutussa Heikki-Kulta,sama kuin mun sukunimi olis Sulonen eli Pate Sulonen:-D
Kyselyyn vastasin,että mun kiinnostus päinvastoin kasvaa F1n...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 16:55

en tee, en edes yritä, eikä olis edellytksiäkään
hyvä että nuorella miehellä puuhaa piisaa,
raha-asiathan sillä taitaa jo olla kunnossa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.11.2009 - 17:19

Tais käydä niin, kuin ennakkoon uumoilin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 17:32

Sama kutina oli minullakin,kuin edellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 17:43

No kylläpä "poikaa" hekutetaan. Onhan se kiva kun suomalainen menestyy ja kiikkuu jatkuvasti lööpeissä.
Mistähän tai kukahan tuonkin talentti / supertalentti- "adjektiivin" on keksinyt tai liikkeelle laskenut, vai onko se normaalia kielen kehitystä ja -muotoutumista?
Ei meidän kaikkien pidä ollakaan hänen kaltaisiaan. Muutenhan koko homma kärsis pahan inflaation ja heidän onnettomat palkkatulonsa tippuisivat vielä surkeammalle tasolle.
Siitähän on jo esimakua. Kimiltäkin on menny kai "mökki" myyntiin.
Antaa hänen mennä ja tehdä sitä mitä osaa.
Kimi mm. on hyvä esimerkki siitä mitä huolehtivat ja rakastava vanhemmat, hyvät ja kannustavat ystävät sekä turvallinen kasvuympäristö voi saada aikaan.
En yritä perässä. Antaa nuorempien kokeilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 21:38

No nyt on hyvä antaa jumppikselle potut pottuina, hän aamulla kirjoitti
minun kysymykseeni ettei kiinnosta minun mitkään savolaisten linkit.
-Niin enpä nyt uhallakaan katso tuota Kimin Iltasanomien linkkiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 00:52

Muuten oikein, mutta laji on tuossa väärä. Kimi tavoittelee toista F1 mestaruutta. www.sportti.com/uutinen.asp?...;ID=161451 Saattaa jopa onnistua. Toivon ainakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 09:07

Tuo tieto on jo vanhaa. Rallijuttu oli siltä varalta eteti tyydyttävää sopimsuta formuloista tule.Kysyntää näyttää olevan!