Eikö kukaan aio kysyä..

mitää kauppojen aukiololaista? Eduskunta on hyväksynyt uuden aikiololain. Kuulin klo 15.00 radiouutisista.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 16:50

Ja aina löytyy joku, joka ei ole tyytyväinen. Erikoiskaupat voisivat vain alkaa tehdä töitä siinä missä muutkin. Alamme pikku hiljaa lähestyä nykyaikaa, kauppaan pääsee silloin kun haluaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 15:28

Asiahan on päivänselvä, mitä sitä enää vatvoo.
Eduskunnassa asia oli jo valmiiksi puhuttu, tänään oli vain se viimeinen nuijan kopautus.

Lisätty: 19.11.2009 - 09:05

Kauppojen aukioloista ei muualla Euroopassa ole tullut ongelmaa. Aletaan täälläkin olla samassa mallissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 15:29

sekin on jo ennakkoon niin paljon pöllytelty aihe ettei taida enää montaakaan innostaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.11.2009 - 15:44

Olisit nyt kertonut mitkä ne on, kun on nuo uutiset jääneet kuuntelematta koska radio ei ole ollut auki koko päivänä. Ei vaineskaan, kyllä niitä uutisia vielä riittää tälle päivälle tuolla telkkarin puolella ja ilmestyyhän huomenissa aviisi josta lukea.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 15:59

Valmiiksi purtu päätös,viimosta nuijan kopausta paitsi,joten jää iltauutisten varaan tämäkin tieto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 16:06

Sitä on puhuttu jo jonkin aikaa. Päätös tuli nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 16:36

Mikä päätös...tulin juuri töistä ja enpä ole ehtinyt uutisia kuulemaan. Jaa-a kohta tulee viiden uutiset..pitää mennä katsomaan ja samalla käydä istualleen kahvikupin ääreen. Oli taas niitä päiviä jolloin ajattelin, että miksi minulla on vain kaksi kättä ja kaksi jalkaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.11.2009 - 17:16

Kunhan nyt ensin tiedän mitä on päätetty, niin sitten on aika kommentoida mikäli tarvetta ilmenee.

  Ilmoita asiaton vastaus
X
Vastattu: 18.11.2009 - 18:42

Mikä päätös?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.11.2009 - 19:46

kolmentoista vuoden vatvominen vie mehut jutusta kuin jutusta, nyt asia sitten on jossain järjestyksessä (ainakin jonkin aikaa)