Mesestä näyttökuvat kateissa minulla, mutta vastapelurilla toimii. ver.2009.Onko ideoita?

Eipä noi kuvat niin tärkeitä ole mutta mielenkiintoinen ongelma

Lisätty: 18.11.2009 - 16:28

Lapseni eivät napsuttele
Uusin versio eli tämänvuotinen päivitys. Noiden nuorten aikuisten kanssa pitänyt yhteyttä.
Samasta asiasta on kyse.Kun yhteyttä voi pitää tietokoneella niin monen systeemin kautta, mutta lapset käyttää sitä.

Avainsanat: windows live messenger

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 21:00

Mikähän käyttöjärjestelmä sulla on?
Milloin olet sen viimeksi päivittänyt?
Onko automaattipäivitys toiminnassa?
Saako kone virtaa päivityksen aikana? (päivitys kaatunut kesken jos tehty jotain muuta samalla)

Veikkaan, jos ennen toiminut niin päivitys on jäänyt jostain syystä kesken tai keskeytynyt.
Tee sille päivitys manuaalisesti, pitäs senjälkeen toimia kuten ennenkin.
P.S. Jos käyttis on Windows ja sen päivitys on kaatunut, niin se riittää k.o. ongelmien syntymiseen.

Kysyjän kommentti

Toimii taas

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 16:16

Eikö napsun live messengeri enää riitä? Täällä näkyy olevan kuvat tallessa.

www.napsu.fi/matkailu/matkak...--Tukholma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 16:42

Ahaa,meinasin ehdottaa,jotta lähetät postissa,mutta jos lapsukaiset kyseessä on eri juttu.Mitä tarkoittaa ver.2009.Ei ole ideoita,kun ei ole hölkäsen pöläystä Messengeristä tai mesettämisestä(onko samaa hoitoa)