Joko viimein olette kyllästyneet...

Vanhasen "lautakasaan"?
Jyllä suomalainen journalismi on köyhää kun siitä jaksetaan jauhaa, jauhaa, j....

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 14:17

jankutus ja venkoilu ovat ne kaksi tyylilajia jotka tosiaan kyllästyttävät perusteellisesti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.11.2009 - 14:17

En..
Voin aina ohittaa ko. tyyppiset uutiset.. ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 14:30

joo, mutta unohdin koko asian, kunnes muistutit siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 14:31

Jankuttavat Janatuiset,johan se lautakasa kasvaa sientä ja hometta,pian uusia tekstari-tai meiliskandaaleja esille,kansa kaipaa vaihtelua!Toisaalta ei vois vähempää kiinnostaa ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 15:09

Suomalaisia pitää aina höynäyttää, siitäh tässä on kysymys. Lehdet ja
tiedotusvälineet rikastuvat. Markkinatalousmaassa kaikki on mahdollista.
-Ei pidä viedä itseään markkivoimien vietäväksi. Ihmiselle on keksitty
omatkin aivot millä toimia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 18.11.2009 - 15:24

Olen kyllästynyt koko Vanhaseen kasoineen päivineen. Ei tuollainen ole hyvää julkisuutta . Ja kun on niitä naisjuttujakin vielä. Olisi Masan muuten jo korkea aika taas touhuta jotain iloksemme - ettei pääse unohtumaan kuka pääministerimme.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 15:26

Ohitan nuo typerät vatvomiset.
Eilisiltana oli aiheesta (laajemmin) hyvä keskustelu TV:ssä. Ole Norrback sanoi niinkuin asia on.
Kun mitään ei ole edes ollut, demareiden keksintö koko juttu. Mutta ei auta niitä vähääkään. Ja hyvä niin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 16:46

Kyllästynyt olen ja välleen käyn ihmettelemään tätä maailman menoakin. Mahdotonta sensaatiohakuista uutismylläkkää, vatvontaa ja kaikkia typeryyksiä, mutta parasta kun sulkee silmänsä ja korvansa. Se on taitolaji jonka alkaa oppimaan vasta täällä meikäläisen ikävuosilla. Antaa turhan vouhotuksen ja vouhottajien olla ja mennä. Keskittyy omaan elämäänsä, olennaiseen ja vai tärkeään sekä pyrkii olemaan puuttumatta toisten asioihin.Ihmettelyä ja kummasteluahan tänne maailmaan sopii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 18.11.2009 - 17:04

Lauta siellä tai täällä ei minun elämääni vaikuta yhtään mitään. Vatvokoot puolestani vaikka hamaan loppuun asti. En seuraa kyseistä keskustelua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.11.2009 - 19:06

Ah,viis Matin laudoista kun minulla on fb kaverina niin ihana Susan ja kirjoitamme joskus viehkeitä viestejä toisillemme ja hän on NIIN hyvä pullantekijä.....;O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 22.11.2009 - 08:29

Ei sunkas ne nyt niistä enään jaksa jauhaa? Vanha juttuhan tuo jo on
- vai onko "tuppeen sahatun lautakasan alta ilmestynyt uusia, sensaatiomaisia paljastuksia"?

Ihan oikeesti: minua ei kyllä sen Matin tekemiset (tai tekemättä jättämiset) kiinnosta tipan tippaa.
En osaa herra pääministeriä (enkäpä paljon muitakaan politiikkoja) arvostaa- enkä kumartaa ja mulle on ihan totaalisen sama ukkelin tekemiset.

Ammattipolitiikot on aikanaan ehkä lähteneetkin jonkun asian puolesta taistelemaan mutta loppujen lopuksi "politiikan tekemisen keitossa kypsyy" vain oman edun tavoittelevia erittäin itsekeskeisiä olentoja jolle todella härskitkään konstit eivät ole vieraita.- yleinen mielipidehän tuntuu olevan " No, politiikka on vaan semmoista - siellä pitää olla ovela ja kova pärjätäkseen"...

Paras vaikuttajaporukka(kin) löytyy jostakin ihan muualta:
Nostan hattua ja erittäin korkealle kaikille niille ihmisille jotka jaksavat jotakin vapaaehtoistyötä tehdä! (ja tarkoitan ihan kuinka pieniä tekoja tahansa)
- eli ihan ilman rahallista korvausta- parhammalla mahdollisella palkalla: eli sillä että tulee toiselle ja itselle hyvä mieli!
Silloin kun "money talks" missä tahansa asiassa niin silloin ei ole loppujen lopuksi kenelläkään kivaa...

No, nyt taas aloin liian filosoftiseksi - suokaa anteeksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 25.11.2009 - 22:51

aina kun joku tuollainen juttu jää uutismyllyyn pyörimään viikkotolkulla herää vähän vainoharhainen ajatus

"mitähän tosi merkittävää (ja kiusallista) nyt jätetään kertomatta ? "